El alcalde apunta que ‘o proxecto permitirá desconxestionar o tráfico que pasa pola estrada N-541’

Fomento estudia la viabilidad de crear una circunvalación al casco urbano de Carballiño

 Travesía urbana de la carretera N-541, entre Catro Camiños y A Fontela. (Foto: Martiño Pinal)
Los técnicos del Ministerio de Fomento han abierto un estudio informativo para decidir sobre la viabilidad de creación de una circunvalación al casco urbano de Carballiño. El trazado partiría del cruce de la carretera N-541 en A Fontela, en Maside, en direc ción a las parroquias de Señorín y Mesego, hasta entroncar de nuevo con la nacional en Godás do Río. El alcalde carballiñés, Carlos Montes, señala que ‘con esta alternativa viaria, evitaríase o paso de moitos vehículos pola avenida 25 de Xullo’.
La creación de una circunvalación en la villa del Arenteiro con el fin de reducir el tráfico en la travesía urbana de la carretera N-541 ya dispone de un borrador, elaborado por técnicos del Ministerio de Fomento. Al respecto, el alcalde de Carballiño, Carlos Montes, señala que ‘iste foi un primeiro paso, e o personal especializado de Fomento abriu un estudio informativo para decidir encol da viabilidade do proxecto’.

Si bien se barajan varias alternativas, el trazado con más visos de ser concretado es el que parte del cruce del Eixo do Ribeiro con la N-541 en A Fontela (Maside), para atravesar la zona Este del casco urbano por las parroquias de Señorín y Mesego, para entroncar de nuevo con la carretera nacional en el entorno de Godás do Río. ‘Hai unha dúbida sobre o punto de arranque da circunvalación na Fontela, xa que podería facerse unha conexión coa futura rotonda de entrada ó enlace coa autovía AG-53’, apunta Montes.

Acondicionamiento

El regidor carballiñés añade que ‘o obxectivo é desconxestionar o tráfico de vehículos, sobre todo pesados, no paso da N-541 pola avenida 25 de Xullo e a rúa Francisco Castelló, nas que Fomento está levando a cabo na actualidade traballos de acondicionamento’. Y es que estas son las arterias de la villa que soportan más circulación de automóviles, tanto en sentido Ourense como Pontevedra y las salidas y entradas en dirección Cea y Santiago, en el cruce de Catro Camiños, además de Lalín y Lugo, a través de la carretera de O Irixo.

Las previsiones del equipo de gobierno de Carballiño apuntan a que el estudio informativo esté concluido antes de finales de año, ‘para así ter unha base formal sobre a que traballar e poder plantexar, no seu caso, outro tipo de solucións alternativas’, comenta Carlos Montes.

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