Cinco furtivos, sorprendidos en el canal de cría del coto de pesca

El canal de cría de truchas. (Foto: MARCOS ATRIO)
La directiva de la Sociedad de Pesca Deportiva 'Arenteiro' tuvo conocimiento por parte del Servicio de Protección de la Naturaleza (Seprona) de la Guardia Civil de la identificación de cinco personas que fueron sorprendidas 'in fraganti' cuando pescaban en el canal de cría de truchas que posee la asociación en A Toscaña.
'Os feitos ocurriron hai alguns días, cando veciños deste barrio de Carballiño viron pola noite movementos extranos xunto a canle de alevinaxe, e avisaron á Garda Civil', señala Alfonso Carballeda, presidente de la entidad deportiva. Allí se personó una patrulla del Seprona, que comprobó que los cinco furtivos (al parecer de etnia gitana)habían cortado la red superior que protege el recinto de cría y aprovecharon el hueco bajo unas escaleras para recoger las truchas con un ganapán, red que se utiliza en la captura de moluscos y crustáceos marinos.

'En cinco anos, esta xa é a sexta vez que temos que reparar a tela metálica de protección, pero ata o momento aínda non fora sorprendido ningún furtivo nesas condicións', indica Alfonso Carballeda. El colectivo 'Arenteiro' no presentó denuncia, 'xa que o atestado xa foi feito polos propios axentes da Garda Civil'.

Te puede interesar