El alcalde considera que ‘esta solución facilitará a conexión vía satélite’

La instalación de parabólicas cubrirá las zonas de sombra de la TDT en Boborás

Cipriano Caamaño, alcalde de Boborás. (Foto: M.P.)
La localidad de Boborás solamente recibirá la Televisión Digital Terrestre (TDT) a través de dos postes reemisores, ‘xa que as axudas do Estado non dan para máis’, señala el alcalde, Cipriano Caamaño. Así, determinadas zonas del municipio quedan sin cobertura, ‘pero vou propoñer ós veciños a instalación de parabólicas para que o sinal lles chegue vía satélite’.

M.P.
Los vecinos de Boborás que non reciban una señal nítida para poder ver los nuevos canales digitales de televisión deberán instalar antenas parabólicas en sus localidades. Al menos esa es la propuesta que les hará llegar el alcalde, Cipriano Caamaño, para anticiparse al ‘apagón analógico’ previsto para finales del mes actual.

La próxima implantación de la Televisión Digital Terrestre (TDT) llevó a la colocación de dos únicos postes reemisores en el municipio, ‘xa que as axudas económicas do Goberno estatal non deron para máis, e imos ter problemas de cobertura’, señala el regidor ‘popular’.

Por este motivo, Cipriano Caamaño espera un informe técnico ‘no que se recollerá as zonas que quedan en sombra, para logo convocar ós veciños das localidades afectadas’. El alcalde apunta que ‘mellor que instalar máis postes reemisores, que supoñen un custe moi elevado para as arcas municipais, é poñer antenas parabólicas para facilitar a recepción da TDT mediante unha sinal de satélite’.

Según Caamaño, ‘os veciños que xa dispoñan deste tipo de antenas non terán problemas, e o resto deberá instalalas para ter cobertura da televisión dixital’.

El problema que se plantea a los vecinos es el coste de las parabólicas -entre 1.000 y 1.800 euros, dependiento del modelo- y por ello el regidor de Boborás intentará buscar subvenciones. ‘Imos facer xestións ante a Xunta a fin de poder compensar os gastos, para os que o Concello comprométese a facer a aportación necesaria’.

Caamaño recuerda que ‘o anterior Goberno autonómico axudounos na implantación do sistema de internet sen fíos, e está a ter moita aceptación’.

Te puede interesar