Los socialistas detectan numerosos 'agentes del PP', pero el alcalde defiende todo el proceso

Polémica por la elección de los alumnos de un taller de empleo

La selección de alumnos para el nuevo taller de empleo de Carballiño se ha instalado en la polmica. El grupo municipal del PSdeG en Carballiño apunta posibles irregularidades y el portavoz, Francisco Fumega, señala que los módulos de trabajo 'están plagados de xente afín ó PP'.
La agrupación local de los socialistas señalaba ayer que de los 24 alumnos seleccionados entre los 200 que se presentaron, 11 'teñen unha relación directa co PP, algúns foron axentes electorais durante a campaña e tamén hainos con vínculos familiares directos con xente do partido', según indican.

Francisco Fumega aseguró que lo que más le preocupa y en lo que quiere incidir es en el colectivo de aspirantes que quedaron fuera y que en algunos casos se encuentran en situaciones económicas muy difíciles. El portavoz señala que 'hai 12 ou 13 persoas en situación desesperada, que están no paro, con fillos e tamén con familiares enfermos o seu cargo'. Fueron precisamente las quejas de esos aspirantes las que motivaron la solicitud de información sobre la baremación, en la que, aseguran los socialistas, 'só aparece reflictada a puntuación global, pero non houbo resposta, nós consideramos que ese colectivo de veciños ten razón e por iso solicitamos de novo esa documentación'. Los socialistas aseguran que,'dependendo da resposta, adoptaremos as medidas oportunas, en función da gravidade dos feitos', añadiendo que 'a comisión seleccionadora terá que dar conta'.

En relación a dicha comisión, Fumega indicó que estaba integrada por dos representantes de la Consellería de Traballo y dos trabajadores del concello, pero que 'unha destas traballadoras é Inma Álvarez, a número 12 da lista electoral do PP'. Asimismo, los socialistas indicaron que únicamente se dieron tres días para presentar recursos a la selección, 'e foron de venres a luns, polo que moitos non se enteraron e outros nin tiveron tempo'.


EL GOBIERNO

El alcalde de Carballiño, Argimiro Marnotes, replicó que el Concello ha seguido todos los trámites legales. 'Había 200 persoas seleccionadas polo Inem e creouse unha comisión mixta con técnicos, que fixeron a selección a partir duns baremos', y añadió que 'din que hai xente afín ó PP, e tamén ó PSOE e ó BNG; contando ós monitores e dirección son 30 traballadores e dicir que 11 estean vinculados ó partido, paréceme ridículo facer esta oposición'.

En cuanto a la documentación que solicitan los socialistas, Marnotes matizó que 'non se lle da porque tampouco a manexo eu, hai datos secretos ós que non pode acceder ningún grupo, ninguén ten que saber que unha muller está no taller por ser víctima de violencia doméstica, son datos privados que non se poden facer públicos'.

Te puede interesar