El primer proyecto incluyó a 26 alumnos para la rehabilitación de inmuebles y áreas recreativas

La promoción de talleres ocupacionales en Maside formará a 200 vecinos sin empleo

Oficinas muncipales de Maside, acondicionadas en la antigua Casa Sindical. (Foto: Martiño Pinal)
La clausura del primer taller de empleo del Concello de Maside llevó al alcalde, Celso Fernández, a la presentación de un nuevo proyecto ocupacional. El regidor socialista señala que ‘no concello temos unhas 200 persoas en paro e tan só 78 tiveron opción a ser seleccionadas para ocupar os 26 postos deste obradoiro, que funcionou durante un ano’. Entre los trabajos realizados por los alumnos destaca la rehabilitación de la antigua Casa Sindical, que alberga provisionalmente las oficinas municipales.
El equipo municipal de gobierno de Maside encargará la elaboración de un nuevo proyecto de taller de empleo para la formación y posterior integracíón laboral de las personas mayores de 25 años que se encuentran actualmente en paro. En este sentido, el alcalde, Celso Fernández, señala que ‘no último ano puxemos en marcha a iniciativa do primeiro obradoiro municipal, do que podemos sentirnos satisfeitos e que agora vimos de clausurar’.

El regidor socialista apunta que ‘o problema é que no concello temos rexistrados ó redor de 200 persoas desempregadas e tan só 78 entraron no proceso de selección para ocupar os 26 postos de alumnado do obradoiro, a razón de tres por cada un das prazas convocadas’. Por este motivo, Celso Fernández adelanta que ‘temos previsto solicitar da Consellería de Traballo a financiación necesaria para un segundo obradoiro, a fin de que a xente desempregada que nunha gran porcentaxe -unhas 120 persoasnon tivo acceso ó primeiro teña a súa oportunidade’.

Aprendizaje Este nuevo proyecto se centrará fundamentalmente ‘en aspectos de recuperación etnográfica en varios puntos do municipio, tanto de eiras e canastros coma de fornos antigos’. El alcalde de Maside comenta que ‘nós pensamos que estes veciños poden incorporarse ó mercado laboral seguindo un programa de aprendizaxe teórico e práctico coma o contemplado neste tipo de obradoiros’. Al respecto, destaca la apuesta del Concello de Maside ‘pola incorporación dun módulo de forxa na andaina do primeiro proxecto que vimos de rematar, xa que aínda que os materiais que se utilizan nesta especialidade son caros, as expectativas de conquerir un posto de traballo son elevadas tendo en conta a demanda existente’.

Además, las perspectivas laborales de Maside reciben un impulso con el enlace de la N-541 y la autovía entre Dozón y Ourense, que supone un recorrido superior a los cinco kilómetros entre A Fontela y A Touza, cerca del área industrial proyectada en el municipio.

El primero


El primer proyecto de taller de empleo de Maside se desarrolló durante el último año con una inversión de 580.000 euros de la Consellería de Traballo y la aportación de materiales por parte del Concello. La presencia femenina fue mayoritaria entre las personas seleccionadas finalmente, ya que solamente dos hombres integraron la plantilla, estructurada en módulos de forja, albañilería y jardinería. Celso Fernández destaca ‘as obras de rehabilitación da antiga Casa Sindical, que na súa primeira planta acolle na actualidade e de xeito provisional as oficinas municipais mentres non rematen a reforma da Casa do Concello’. Los operarios también acondicionaron el viejo matadero con la construcción de vestuarios y aseos, además de restaurar fuentes y jardines urbanos.

Te puede interesar