Los socialistas defienden los contratos hechos bajo su gobierno

Los socialistas de O Carballiño defendieron ayer la política laboral realizada por los diferentes grupos socialistas en O Carballiño, y que, al parecer, está siendo investigada por la Fiscalía de Ourense. En un comunicado aseguran que 'todas e cada unha' de las contrataciones llevadas a cabo desde el Concello no cuentan con informes negativos de Secretaría e Intervención. 'Ao contrario do que sucede con numerosas decisións tomadas polo goberno de Argimiro Marnotes' en referencia a 'ausencia de concurso' o 'no xustificación' de algunos contratos.
Asimismo, enfatizan que la 'única evidencia' de problemas reales con la justicia son los que se derivan de la propia imputación del alcalde y del resultado de las sentencias contrarias a los planteamientos del Concello en relación con la política local llevada a cabo por Marnotes.

En Ourense, la diputada Laura Seara señaló que 'o PSOE é un partido que sempre que se abre unha investigación judicial, pon todo o que está na sú man para facilitar o traballo dos jueces'. Por su parte, la secretaria de organización del PSOE en Ourense, María Quintas, añadía que 'foi un pouco unha sorpresa. Non teño coñecemento de que o funcionamento do Concello tivera denuncias claras, contundentes e rotundas, nin que houbera nin sequera indicios dalgunha irregularidade durante o tempo que gobernou o PSOE'.

Te puede interesar