La guardería de Melón, a cargo de una cooperativa

La falta de apoyo económico de la Xunta para la puesta en marcha de una guardería municipal en Melón, ha motivado al Concello a buscar una alternativa en forma de cooperativa para su gestión. En este sentido, la alcaldesa, Cristina Francisco, mantuvo una reunión con un grupo de 20 mujeres interesadas en trabajar en este centro de acogida infantil.
'A intención do Concello é prestarlles a estas mulleres todo o apoio administrativo necesario para que a cooperativa se faga cargo da gardería', indicó la regidora 'popular'. Las instalaciones, ubicadas en el Centro Multiusos de Cruceiro Gordo, disponen de una recepción, un despacho de dirección, aseos y varias aulas para el cuidado de los niños, y con una capacidad de 40 plazas.

Cristina Francisco recuerda que actualmente 'hai no noso municipio 24 rapaces menores de catro anos, e os seus pais teñen que levalos ás localidades de Ribadavia ou A Cañiza, as únicas que dispoñen de gardería'. A alcaldesa comentou que as mulleres están dispostas a estudiar a oferta do Concello de constituir unha cooperativa, 'xa que elo daríalles a posibilidade de lograr estabilidade no emprego e independencia económica'.

Te puede interesar