El PSOE preguntará en el Parlamento sobre la ubicación de una incineradora en la provincia

Milia no logra que la Xunta dé apoyo al parque ambiental

El alcalde de Carballeda de Avia, Luis Milia Méndez, recibió el visto bueno del presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, y del conselleiro de Infraestructuras, Agustín Hernández, para gestionar el suelo industrial destinado a la creación del Parque Medioambiental de empresas de reciclaje. En una entrevista mantenida en la tarde de ayer en Santiago de Compostela, que fue calificada de 'cordial e sincera' por el regidor socialista, éste expuso el proyecto aprobado por el anterior Gobierno autonómico.
'Eles coincidiron en que a Xunta posúe moito chan industrial aínda sen vender e que por iso non están pola labor de investir na urbanización dos terreos de Carballeda, pero aplaudiron a miña iniciativa de que sexa o propio Concello quen se encargue delo', indicó Luis Milia. En este sentido, el alcalde comentó que 'hai moita xente que apoia o proxecto e tan só haberá que atopar unha empresa que desexe instalarse en Carballeda e que de paso financie o acondicionamento do chan industrial'.

Milia Méndez recordó a Núñez Feijóo que 'o parque de empresas de reciclaxe non tería sentido sen unha vía de comunicación coa autovía A-52, que xa está aprobada polo Goberno estatal'.


INCINERADORA

Por otra parte, el Grupo socialista en el Parlamento de Galicia solicitará la comparecencia de Agustín Hernández para que explique la ubicación exacta de la incineradora y un vertedero de residuos prevista por la Xunta para el sur de Galicia y que sospechan se instalará en O Ribeiro. El senador Miguel Fidalgo comentó que 'esta basura ten un cheiro gürteliano'.

Te puede interesar