O Ribeiro

Ribeiro en Común propone un plan de ayuda a parados

O Ribeiro

Ribeiro en Común propone un plan de ayuda a parados

El concello acepta la propuesta y la convocatoria de una mesa de diálogo con empresarios y sindicatos

nnn El grupo de gobierno de Ribadavia acaba de aceptar una propuesta de Ribeiro en Común para desarrollar un plan de ayuda a desempleados y que se concretará en próximos días. Este grupo de la oposición pretende que se entreguen bonos de compra a los parados con un doble objetivo: "por un lado axudar a aqueles veciños que máis o precisan nestes duros momentos, por outro lado estimular o comercio local e o consumo en Ribadavia xusto no momento no que os autónomos comezarán a súa actividade".

Para ello, solicita del gobierno local del Partido Popular que el concello destine el dinero previsto para invertir en obras de planes provinciales a ayudas sociales. "Así mesmo, propoñemos establecer un consenso sobre aqueles eventos que a día de hoxe non se van poder realizar e cuxas partidas poden ser trasladadas parcialmente a axudas sociais", añade.

Además, desde Ribeiro en Común piden que se realice de oficio "unha ampliación das licencias municipais de terraza para o sector da hostalaría, sen custo para os propietarios dos negocios, e axustando este incremento ás medidas de seguridade e distancia social dispostas na regulación estatal. O obxectivo é favorecer ao sector da hostalaría", según indica.

También recuerda que en el pleno del pasado jueves el gobierno local pretendía aprobar una línea de ayudas sin consensuar y en la que no había incluido la propuesta de este grupo de la oposición, "pleno no que tivo que pospoñer a súa votación ao estar en minoría. Agora rectifica e ademais de aceptar esta proposta e a de dialogar con todos os grupos sobre os criterios de reparto xusto e igual, tamén acepta convocar unha mesa de diálogo co tecido empresarial e sindicatos", matiza.