'Non exercín de concelleiro porque tiña outras responsabilidades', dijo al cerrar un ciclo de 17 años en la Corporación

Baltar se despide de la política al cesar también como edil de Ourense

Francisco Rodríguez y José Luis Baltar hablan tras concluir el pleno en el que el segundo cesaba como concejal del Concello de Ourense. (Foto: MARTIÑO PINAL)
Una semana después de dejar la presidencia de la Diputación, José Luis Baltar dio ayer el adiós definitivo a su vida pública.
Lo hizo en su despedida como concejal de la ciudad, con una intervención que cerraba un ciclo de 17 años en el que 'non exercín de concelleiro porque tiña outras responsabilidades e me parecía que a postura que debía adoptar era a de concelleiro raso'. A pesar de su escaso protagonismo en los plenos municipales, Baltar quiso aprovechar sus últimas palabras como miembro de la Corporación para 'pedir perdón' a PSOE y BNG porque 'en moitas ocasións probablemente me pasei', aunque reiteró que había sido 'un adversario político, nunca un inimigo, que buscaba o ben do meu partido'.

No obstante, gran parte de la reflexión de Baltar Pumar se centró en el 'trato exquisito' que había recibido en el Concello a lo largo de estos años, agradeciendo especialmente a su grupo municipal 'o respecto e a consideración' que siempre le han brindado, al igual que hizo con los restantes partidos de la Corporación. El ya expresidente de la Diputación reiteró su voluntad de 'pasar ó anonimato máis grande que poida haber, que creo que teño dereito, e Deus, segundo me deu 44 anos de vida política, me dea outros 44 de anonimato para compensar', bromeó. En este cambio de etapa, deseó 'pasar por un home bo, e se non é posible, cada un ten a súa liberdade de xulgar as miñas actuacións' y avanzó que, desde ayer, 'endexamais vou xulgar as (actuaciones) de ninguén porque non quero abrir polémicas. Pecho unha etapa', sentenció.

En este capítulo, el alcalde, Francisco Rodríguez, interrumpió los aplausos con los que los populares despedían a Baltar para felicitarlo por 'recuperar a súa vida persoal' y reconocerle 'case toda unha vida de servizo público. Non lle quero regatear ese recoñecemento despois de tantos anos como membro desta Corporación', que extendió, 'sobre todo á súa persoa. É obvio que non compartimos moitas cousas, pero pese a esas grandes discrepancias, sempre compartimos a boa educación, a cortesía na relación persoal, a lealdade institucional e a vontade de servir a Ourense como mellor sabíamos'.

Rodríguez aseguró a Baltar que 'sempre vai ter o meu aprecio persoal e, onde queira que eu me atope, sempre terá vostede as portas abertas', para concluir que, si en su nueva etapa 'precisa algo que estea ó meu alcance, non como alcalde senón como persoa, non o dubide. Déao por feito', poniendo así punto y final al pleno con una expresión que ha sido siempre 'marca de la casa' del propio José Luis Baltar.

Te puede interesar