'Imos pronunciarnos cando teñamos a proposta do ministerio', explicó

Feijóo elude pronunciarse sobre el AVE de Ourense hasta que hable Fomento

El presidente de la Xunta y del Partido Popular de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, evitó ayer pronunciarse sobre dos proyectos pendientes en Ourense: la entrada del AVE en la ciudad y la conclusión del Centro de Interpretación de Parques Naturais, que lleva más de año y medio esperando a que se complete el proyecto. Feijóo fue interpelado sobre los dos asuntos tras la reunión semanal de su equipo de Gobierno, y la respuesta fue confiar en que los dos problemas en manos del Ejecutivo de Mariano Rajoy se solucionen.
'Sobre o tema do AVE nós imos pronunciarnos en canto teñamos a proposta do ministerio. O proxecto definitivo da integración do AVE na cidade de Ourense está en estudio e o que si podo asegurar é que durante moitos anos falouse de integrar un tren que non existía. Agora fálase de integrar un tren que si empeza a existir, porque para que chegue o AVE a Ourense houbo que licitar e adxudicar mil millóns de euros'.

“realista e funcional'
El presidente gallego abundó en su razonamiento: 'Estivemos falando moito tempo sobre como se integraría un tren que non existía e agora parece que é o momento de ver cómo podemos integrar un tren que parece que existe. O que máis me preocupa neste momento é que se faga o tren de alta velocidade e a alternativa que propoña o ministerio terá que ser realista e funcional'. Empresarios, Diputación, Concello y colectivos sociales se han postulado en los últimos días en contra de que Fomento aparque el proyecto de variante exterior y vuelva al inicial, de aprovechar la vía existente -insuficiente para el AVE-, pero Feijóo prefiere esperar, porque 'ata que non se presente a alternativa non creo que deba pronunciarme'. Eso sí, quiso resaltar que 'hai un tren de alta velocidade a Galicia e que supón un tercio de todo o investimento para a alta velocidade en España'.
Sobre la finalización del Centro de Interpretación de Parques Naturais, que urge el Concello, respondió que con 'ese edificio creo que xa se está dacordo coa nova funcionalidade e os novos contidos, mantendo o obxectivo principal que se complementará con outras ubicacións de determinados servicios de Medio Ambiente. Polo que eu sei, eso está co visto e prace do Ministerio de Agricultura e co da Consellería de Medio Ambiente'.

Te puede interesar