La oposición cree que el “desmantelamento” de los servicios de Ourense es de “extrema gravidade”

Jácome durante una rueda de prensa
photo_camera Jácome durante una rueda de prensa

Todos los partidos de la oposición cargan contra la gestión de Gonzalo Pérez Jácome

Los grupos de la oposición arremeten contra la gestión del gobierno Jácome. La conclusión que hace el PP tras las juntas de área es que “o goberno local está desmantelando o Concello e a administración pública ante a súa incapacidade para gobernar”. Desde el PSOE, Natalia González lamenta que “para organizar festas non falta tempo nin partidas orzamentarias, pero para atender ás persoas que máis o precisan sempre faltan cartos públicos, sensibilidade e empatía do goberno de Jácome”, y añadió que todo se debe a “unha ausencia absoluta de vontade e de traballo trala confirmación, ademais, de que non se convocará ningún consello municipal das áreas de servizos sociais e saúde, nin se levará adiante o plan de infancia e adolescencia do Concello”.

Desde el BNG, Rhut Reza sostiene que la situación es de “unha gravidade extrema”, ya que el gobierno local tiene “nula sensibilidade e aprezo polas persoas máis vulnerábeis e necesitadas do concello ao tempo que fai deixación de funcións con competencias que lles guste ou non, son propias das entidades locais”. Por ello se pregunta para qué hace falta una Concellería de Servizos Sociais a la vista de los hechos. 

Más allá del área social, el PP también afeó el “pasotismo” del alcalde en otros asuntos de importancia para los ciudadanos. Así, el PP remarcó la “inseguridade” en los barrios, situación ya advertida hace meses y para la que el gobierno local rehúsa tomar medidas. Recordaron los populares que siguen sin saber si el Concello contactó con el ministerio para declarar tramo urbano en Unte  y que tampoco saben nada de los cursos de las asociaciones de vecinos de este año o de la ordenanza de veladores, “entre outras moitas urxencias”.

Te puede interesar