Varela advierte al PP de que ‘non pode gobernar desde a prepotencia’, sino oír ‘á metade de Galicia’

El PSdeG anuncia una oposición ‘en positivo’ para defender la gestión que realizó el bipartito

La comisión gestora del PSdeG se reunió ayer con miembros del partido en la provincia para recoger sus opiniones sobre la futura dirección y estrategia del partido. El presidente de la gestora, Ricardo Varela, explicó que la formación política realizará una opo sición ‘constructiva e en positivo’ para defender ‘o feito durante os últimos catro anos’. Además, felicitó a los socialistas ourensanos por el quinto diputado conseguido, lo que considera ‘unha tendencia imparable de ir gañando posicións fronte á dereita’.
La comisión gestora del PSdeG se reunió ayer con los secretarios generales, alcaldes y portavoces municipales del partido en la provincia. De esta forma, el presidente de la comisión, Ricardo Varela, así como la responsable de organización, Mar Barcón y vocales como Manuel Vázquez, Laura Seara y Carmen Rodríguez, recogieron las opiniones de miembros del partido sobre la futura dirección y estrategia a seguir tras el congreso extraordinario del próximo 25 de abril.

Varela felicitó a los socialistas ourensanos por el quinto diputado conseguido en la provincia, ‘que gañastes a pulso e que indica a tendencia continuada desta provincia, creo que imparable, de ir gañando posicións fronte á dereita e que levará a que nun prazo máis curto que longo, o PSOE se consolide como a forza de referencia nesta provincia’. Varela añadió que ‘o PSOE está en condicións de construir un proxecto maioritario para este país’. Así, recordó que ‘o PP acadou menos votos que o conxunto dos que acadaron os outros 37 deputados (del PSdeG y el BNG) e ten que tomar boa nota e saber que non pode gobernar dende a prepotencia e ten que gobernar escoitando a esa outra metade de Galicia que non lle votou’.

Para la próxima legislatura, Varela abogó por que su partido ‘fará un traballo de control do Executivo, que será novedoso porque será constructivo, será un traballo en positivo defendendo o moito feito por este goberno durante estes catro anos’, refiriéndose en concreto ‘ós grandes servicios públicos do país que permiten a igualdade de oportunidade entre as persoas’. Aseguró que el bipartito había ‘incrementado nun 50% o investimento en sanidade, nun 30% en educación e un facendo un esforzo en protección social e medio ambiente’, lo que, a su juicio, ‘é un activo ó que non imos renunciar e trazaremos unha liña onde lle diremos ó PP que a partires de aí o PSOE non vai consentir que se dea un paso atrás dos avances conseguidos nestes catro anos’. Así, Ricardo Varela aseguró que su partido va a ofrecer ‘alternativas’ en su papel de oposición, al que llegaron ‘polo canto dun duro’, motivo por lo que incitó a los militantes a seguir trabajando en el proyecto de futuro.

Sobre la existencia de un manifiesto pidiendo la renovación en el partido, Varela indicó que ‘están na liña desta dirección provisional de que estamos no momento de sumar, no pro pio manifesto se incide en que non debe haber loitas internas, non as hai’. Varela se refirió también al futuro de Pérez Touriño en el Parlamento asegurando que ‘a dirección do partido determinará na aprobación do grupo parlamentario cales son os órganos dese grupo, os portavoces... O propio Touriño manifestou que non quere xogar un papel político no Parlamento’.

Te puede interesar