'Seremos duros, pero constructivos'

Rosendo Fernández. (Foto: ARCHIVO)
El pacto entre BNG y PSdeG para que Francisco Rodríguez gobierne la ciudad no sorprendió en las filas del PP. Su candidato a la Alcaldía, Rosendo Fernández, aseguró que la decisión de los nacionalistas de gobernar con el PSOE es la 'escenificación do que xa era obvio, teatro político, unha representación do que xa sabiamos dende fai tempo', aseguró, recalcando que la ciudad volverá a estar gobernada por un bipartito que 'antepón os seus intereses ós dos cidadáns', añadió.
Rosendo Fernández destacó que el pacto entre BNG y PSdeG está dentro de la legalidad 'e o PP tocalle estar na oposición'. En este sentido, recalcó que vigilarán cada paso y decisión del grupo de gobierno. 'Seremos unha oposición constructiva, pero moi dura. Os proxectos de Ourense non poden quedar atrás por culpa dun goberno que está en permanente crisis', afirmó.

El presidente en funciones de la Diputación y concejal electo en Ourense, José Luis Baltar, reconocía ayer que intentaron formar gobierno con el BNG. 'Temos o mesmo dereito que os socialistas, quizais máis porque somos a forza política máis votada', aseguró, añadiendo que el PP no tiene ningún problema para gobernar con los nacionalistas en Ourense, 'o que pasa é que a eles seguro que non os deixan. O PP foi a forza máis votada e tiña a obriga de falar con todos', añadió. Baltar Pumar también reconoce que el pacto PSOE y BNG es totalmente lícito 'e nós temos que pasar á oposición, na que estivemos estes catro anos', apuntó, matizando que en ningún momento intentó demonizar ó bipartito, 'o que criticamos é a forma de gobernar'.

Te puede interesar