Los socialistas critican la Lei de Augas por su 'afán recadatorio'

Raúl Fernández y Carmen Gallego, durante la comparecencia. (Foto: MARTIÑO PINAL)
La Lei de Augas aprobada por la Xunta fue duramente criticada ayer por los socialistas ourensanos, durante el encuentro que mantuvieron con el secretario provincial, Raúl Fernández, y la secretaria de Medio Ambiente del partido, Carmen Gallego.
Para ellos, la norma 'está elaborada sen consenso, ten finalidade recaudatoria e non contempla a participación pública'. Además, los socialistas sostienen que será especialmente perjudicial para la provincia, dado que 'por vez primeira se cobra a auga ós veciños do rural (núcleos de menos de 5.000 habitantes) que se abastecen de traídas veciñais sen ofrecer ningunha contraprestación a cambio'.

Según Fernández, la ley 'vai en contra das directivas comunitarias, xa que non contempla obxectivos ambientais de calidade das augas, nin obxectivos en materia de eliminación da contaminación'. Asimismo, indicó que con la norma, el agua en Galicia será un '120% máis cara que en Andalucía e eleva en termos de promedio un 141% o prezo da auga ó conxunto da cidadanía'. Mientras, Gallego criticó el afán 'recadatorio' de la ley, que 'non se vai aplicar ata que pasen as eleccións municipais'.

Te puede interesar