TRANSPORTE

Reclaman un "transporte digno" para la comarca de Valdeorras

También señalaron deficiencias en otros concellos del oriente ourensano, como A Veiga, "que só ten servizo baixo demanda",o el concello de O Bolo

Reclaman un "transporte digno" para la comarca de Valdeorras

Con motivo de las fiestas navideñas, jóvenes de Galiza Nova Valdeorras reclamaron ayer un "transporte digno" para su comarca, alertando de que la situación actual supone un obstáculo por  "a escaseza de liñas, dificultade de combinacións e o prezo das viaxes". 

Así, aseguraron que  retornar desde Santiago de Compostela a O Barco "custa máis de 25 euros e leva unha media de tres horas". Incluso, según reclamó el responsable de Galiza Nova en Valdeorras, Daniel Calvo, "é máis barato e sinxelo coller un avión desde Santiago a Madrid que un bus á nosa comarca". 

En cuanto a las líneas regulares del actual Plan de Transporte, señalaron que también acarrea "dificultades", señalando las líneas A Gudiña-O Barco, "onde suprimiron unha liña en Viana que era bastante demandada" por los que acuden al Hospital de Valdeorras. 

Otras deficiencias

También señalaron deficiencias en otros concellos del oriente ourensano, como A Veiga, "que só ten servizo baixo demanda",o el concello de O Bolo.  En el primero de estos, alertan de que el bus saldría a las 05,45 horas de A Veiga y dejaría a los usuarios en el Alto do Covelo , "onde tería que esperar máis de hora e media, con todo o frío da madrugada", por el autobús que va desde A Gudiña  a O Barco, y que pasaría por dicho alto "máis tarde das oito da mañá". 

Por todo ello, la organización juvenil nacionalista reivindica un transporte público con "tarifas asequibles", una política de ordenación de líneas que "conecte os entornos urbanos e os rurais" y un "tren de proximidade galego" que conecte las urbes y villas.