Aunque no lo desvela, asegura tener claro el equipo inicial para la cita ante el Cerceda

Luisito disipa dudas

Eder intenta rematar ante Cabrejo, en el partido de la primera vuelta en O Couto. (Foto: MIGUEL ÁNGEL)
El Ourense tendrá el domingo, en la jornada 27 de Tercera división, una de las citas más complicadas en lo que le queda de temporada. Rendirá visita al Cerceda, el líder de la categoría, en uno de esos partidos que huele a promoción, y que servirá para examinar al equipo de Luisito en una cita de máxima exigencia.
A medida que pasa la semana, el entrenador del Ourense va disipando dudas. Lo tiene tan claro que sabe el equipo titular para la cita del domingo: 'O once inicial téñoo moi claro', señala el técnico, aunque tiene 'máis dificultades en decidir quen completará a convocatoria, e tamén o sistema a empregar. Estamos traballando con tres sistemas diferentes, e un deles será o que utilizemos, pero non variaría o equipo titular', señala Luisito, aunque avisa que 'todavía faltan dous adestramentos e pode haber variacións, pero a día de hoxe teño claro quen xogaría'.


UN RIVAL DE ALTURA

Luisito no se cansa de elogiar al Cerceda. 'É moi difícil facerlle dano, sobre todo na súa casa, porque é un equipo que se sente cómodo sen o balón, pero can o ten tamén fai dano porque ten xogadores de moita calidade. Ten un bloque espectacular e por algo leva tantos anos no máis alto da categoría'.

De la misma manera que el técnico está perfilando casi de manera definitiva el equipo inicial para esta cita, también tiene claro que 'sairemos a gañar. Despois pasará o que pasará, pero iremos a pola victoria. A alineación demostrará esas intencións, non utilizaremos máis defensas que habitualmente, aínda que despois poden ser mellores e gañarnos, pero confeccionaremos un once competitivo'.

Luisito reconoce que 'gañar sería un golpe moi forte, non só polos puntos e o liderato, tamén pola afición. Terémolo difícil, pero tamén será complicado para eles'.

Te puede interesar