FúTBOL SALA

El Pazo Tizón dejó al fin la mala racha

El 5-5 con el Bueu sirve para olvidar siete derrotas seguidas

Por fin el Carballiño/Pazo Tizón puso fin a la negativa racha en la Tercera división nacional. No pudo ser con una victoria pero al menos arrancó un empate ante el Bueu (5-5) que sirve para que los pupilos de Manuel Marnotes dejen atrás la racha de siete derrotas consecutivas.

El resultado pudo y debió ser mejor para los carballiñeses. "En tres xogadas tiramos o partido, regalamos o empate porque o partido estaba para gañalo nós", se lamenta Marnotes "Comezamos gañando pero na segunda parte o Bueu chegouse a poñer con vantaxe de 3-5. Logramos empatar cando xa o rival estaba con cinco faltas pero non chegamos a lanzar doble penalti, e eso que na última xogada houbo un moi claro".

Pero Manuel Marnotes da mucho valor al punto conseguido: "Necesitabamos puntuar, era clave para tratar de animar á xente xa que estabamos nunha fase da tempada na que non saía nada ben. Incluso neste partido houbo baixas de última hora. Espero que con este resultado e co descanso que temos a xente se recupere tanto anímica como fisicamente".

Parón hasta Vilalba

La competición se paraliza este fin de semana y el siguiente partido para el Carballiño/Pazo Tizón será el sábado día 21, con el desplazamiento a Vilalba. "Hai que ir coa idea de facer un bo partido e sobre todo conseguir algo positivo".

Te puede interesar