ENTROIDO 2015

Amoeiro coloniza a sus vecinos con sus carrozas

Foto 3
photo_camera El Barco del Amor navegó aún sin agua.

La tradición del Entroido se mantiene en esta localidad y según algunos vecinos se remonta "máis aló de comezos do pasado século" 

A veces con tantos focos de atención puestos en los entroidos más populares, se escapan otros quizás menos conocidos, pero no por eso menos llamativos e históricos. Uno de ellos es el de Parada de Amoeiro que tiene tras de sí una larga historia, ya que según su alcalde, Rafael Rodríguez, "a memoria dos amoeirenses lembra exemplos desta festividade que se remontan máis aló de comezos do pasado século. De feito, en plenos anos 50 da ditadura, Eladio Nóvoa Vázquez encarnou, de xeito vivente, o tradicional Meco que sinalaba o disparo de saída deste Entroido, evitando que desaparecera tan ancestral celebración". Y desde entonces, los vecinos han mantenido la alegría de esta fiesta y su puntual tradición.

Rafael Rodríguez indica que "estes festexos xa non corren riscos de perderse. E se non, que lle pregunten á veciñanza de Amoeiro, así como á dos concellos veciños de Cea e Maside que ben o saben. De feito, un dos trazos distintivos deste Entroido dos Chaos é o seu carácter itinerante e expansivo da ledicia máis aló dun simple e localizado desfile".

Así que ayer los temas de actualidad, las críticas contemporáneas, y sobre todo el buen humor, presidieron la caravana de más de 250 personas que desfilaron por las calles de varias localidades próximas. Hoy será el turno para una comida de vecindad, con baile y la entrega de premios.

Te puede interesar