MONTERREI

El Concello de Verín cerró 2014 con un remanente de más de 1,7 millones

El pleno del consistorio verinense sancionó recientemente los resultados del ejercicio 2014, que se cerró con un resultado de remanente positivo de tesorería

El pleno del consistorio verinense sancionó recientemente los resultados del ejercicio 2014, que se cerró con un resultado de remanente positivo de tesorería de 1,7 millones de euros, a los que habría que sumar los casi 250 mil euros del resultado positivo de la aplicación de los presupuestos del mismo año. Según informó el Partido Popular, "as devanditas cifras avalan a excelente xestión realizada polo noso grupo cando tiñamos a responsabilidade do goberno no Concello de Verín, froito dunha decidida política de contención do gasto, non como está a suceder na actualidade", subrayó el líder de la oposición Juan Manuel Jiménez Morán. 

Mantiene el portavoz 'popular' que su gestión al frente del consistorio permitió revertir una caótica situación heredada tras la responsabilidad en las tareas ejecutivas de socialistas y nacionalistas antes del 2007. Así, según resume Jiménez Morán, "cando chegamos ó Concello, había facturas sin pagar de máis de tres anos por un valor superior ao millón de euros, e cun prazo de pagamento próximo ao ano. Logo da nosa xestión -prosigue el exalcalde-, conseguimos pagar todas as facturas que deixou pendentes PSOE e BNG; reducir o periodo medio de pagamento a proveedores aos 45 días naturais ou mesmo solventar a grave débeda comercial contraída coa compañía subministadora de enerxía eléctrica", dijo Morán.

REALIDAD DISTINTA 
Jiménez Morán también advirtió de la realidad económica "moi distinta que está a vivir este Concello arestora. Estáse a dilapidar o diñeiro público de todos os verinenses sen ningún tipo de criterio", apuntó el edil 'popular', "e a nós cónstanos por algo tan sinxelo como o elevado número de facturas que están entrando polo Rexistro do Concello", concluyó el exmandatario. 

Te puede interesar