CONFLICTO

La manifestación contra el fuego provoca división

El grupo de alcaldes del PP, en un comunicado conjunto, manifiestan su "unidade contra os incendiarios, ademáis de considerar unha irresponsabilidade que se utilice un problema tan grave para a confrontación política". 

La manifestación convocada por el sindicato nacionalista CIG para esta tarde en Verín, a las 20,30 horas -coincidiendo en día y casi en hora con el mitin del PP- ha provocado una ligera división entre la representación pública de la comarca. El pasado día 12, la Intersindical registró en todos los Concellos un escrito en el que solicitaba a los alcaldes el apoyo expreso a esta convocatoria, su publicidad e, incluso, que se facilitasen los medios de transporte precisos para todo aquel que desease acudir. Pues bien, aunque tardó en llegar la respuesta, ya se conoce públicamente la posición del bipartito verinense y de los municipios gobernados por los 'populares'. 

El grupo de gobierno verinense "saúda unha convocatoria" en la que carga contra "o errado modelo de xestión forestal, o abandono do medio rural polas desafortunadas políticas de incentivo do abandono do sector primario e a ineficacia das políticas de prevención". 

Por su parte, el grupo de alcaldes del PP, en un comunicado conjunto, manifiestan su "unidade contra os incendiarios, ademáis de considerar unha irresponsabilidade que se utilice un problema tan grave para a confrontación política", dicen. "A nosa primeira prioridade é extinguir os incendios, preservar a vida das persoas e defender os seus bens do lume. O verdadeiro inimigo son os incendiarios, non os poderes públicos ou o persoal que loita contra eles e que merece o noso recoñecemento e agradecemento".

Te puede interesar