VERÍN

Oímbra pide enfermera y médico de apoyo para el centro de salud

Perfecta Losada, portavoz del BN, entiende que "hai unha poboación moi avellentada que precisa de asistencia a domicilio para a realización de curas ou atencións".

La Corporación municipal en pleno de Oímbra aprobó solicitar al Servizo Galego de Saúde la do- tación de más personal médico y de enfermería en el centro de asisten- cia de la localidad. La iniciativa, que partió de las filas nacionalistas, fue respaldada íntegramente por to- dos los concejales de las diferentes opciones políticas, haciendo suyas las argumentaciones que desde el BNG habían esgrimido en la moción que elevaron al último de los plenos del consistorio.

Entiende Perfecta Losada, portavoz de la formación nacionalista en el Concello, "que en Oímbra hai unha poboación moi avellentada que non en poucas ocasións precisa de asistencia a domicilio para a realización de curas ou atencións. Como só se dispón dunha enfermeira, no momento en que esta profesional ten que abandoar o centro médico, éste queda desantendido e os pacientes teñen que agardar a que regrese para seren debidamente atendidos", señala.

En el escrito que registraron en su día, y que finalmente recibió el apoyo de todos los miembros de la corporación, el BNG pretendía que el Sergas dotase de un médico y enfermera de apoyo al centro, "aínda que só fosen uns días á semana, para desconxestionar o traballo que ten o actual doutor, que chega a atender ata 50 ou 60 pacientes nun día", explicó Perfecta Losada. Además, esgrimen las nacionalistas, "contando con máis persoal médico poderíase incluso facer algún tipo de campaña de concienciación cos cativos do centro de educación da vila", concluyó.

Te puede interesar