Un administrativo se dedicará a concertar las citas en el Centro de Salud de Maside

La contratación de un funcionario para el Centro de Salud de Maside solventará los problemas de gestión administrativa que venían padeciendo los vecinos del municipio a la hora de tramitar la documentación sanitaria. Según adelantó ayer el alcalde, Celso Fernández, ’o vindeiro lunes comezará a traballar no Centro de Saúde un administrativo de servizos xerais que pon o Sergas a disposición dos cidadáns de Maside’.
El regidor comenta que ’iste traballador desempeñará tarefas de celador e auxiliar, coa función de tramitar as citas coas consultas médicas e de enfermería de Atención Primaria, expedientes médicos e axudar a aquelas persoas que acudan o ambulatorio e teñan problemas de mobilidade’. Celso Fenández añade que ’esta persoa tamén se encargará de xestionar as citas cos médicos especialistas ou de calquer documento que os pacientes soliciten, a fin de que istes teñan que desplazarse ata a cidade’.

El nuevo funcionario tendrá a su disposición ’un área de traballo completamente informatizada e con ordenadores conectados a rede do Sergas, para unha rápida transmisión dos datos que sexan necesarios’.

Te puede interesar