El alcalde fija el inicio del próximo curso para la puesta en marcha de la galescola


El nuevo convenio para la creación de una 'galescola' en Carballiño sólo depende de la firma del vicepresidente de la Xunta, Anxo Quintana. El presupuesto global asciende a 183.891 euros en dos anualidades, de los cuales el Concello aportará el 20%.

La puesta en marcha de una escuela infantil para niños y niñas menores de tres años .'galescola'. en Carballiño, lo que previsiblemente no sucederá hasta septiembre del próximo año, ha precisado de la elaboración de un nuevo convenio entre el Concello y la Vicepresidencia de la Xunta. El alcalde, Carlos Montes, apuntó ayer que 'xa asinei o pasado sábado o documento, que foi remitido ó departamento autonómico'. El regidor señala que 'sen a firma do vicepresidente, o noso servizo de Intervención non pode habilitar a partida orzamentaria correspondente nin convocar o concurso público para a adxudicación das obras da escola infantil'. En este sentido, Montes comentó que 'a Vicepresidencia de Igualdade e Benestar ten que poñer 10.000 euros antes de que remate o ano e o Concello 2.500, segundo as bases do convenio'. El presupuesto global asciende a 183.891 euros en dos anualidades, quedando pendientes para el 2008 las aportaciones de 137.113 euros del departamento de Quintana y 34.277 euros del Concello.

Proyecto

El alcalde de Carballiño recordó que 'o ano pasado asinárase un primer convenio no mes de setembro e non poidemos levar a cabo as obras antes de remata-lo exercicio económico'. Carlos Monte añade que 'Vicepresidencia xa dispón dende fai ano e medio do proxecto da escola infantil, e agora confiamos en poder comeza-las obras para formalizar a súa apertura no mes de setembro, coincidindo co inicio do curso escolar'.

Te puede interesar