PSOE y BNG afirman que están pendientes de un estudio para ’que sexa un auténtico motor turístico’

El bipartito rechaza la iniciativa del PP para potenciar el Instituto Termal en Carballiño

El Instituto Termal está ubicado en el centro comarcal de Carballiño.
El bipartito gallego y la oposición se acusan mutuamente de no potenciar el Instituto Termal de Carballiño, inaugurado en 1999. El PSOE y BNG rechazaron en una comisión de Industria una Proposición Non de Lei del PP para convertir la villa del Arenteiro en sede del termalismo. Los ’populares’ consideran que se contradicen, ya que el proyecto había sido consensuado en el 2005. Los socialistas y nacionalistas afirman que están pendientes de dotarlo de contenido a partir de un estudio que aún se está desarrollando.
Socialistas y nacionalistas rechazaron una iniciativa del PP defendida por el diputado José Manuel Baltar en la Comisión de Industria del Parlamento autonómico para convertir a Carballiño en la sede del Instituto Termal de Galicia.

El PP de Carballiño había instado a su grupo parlamentario a plantear la propuesta, teniendo en cuenta que hace tres años se había aprobado en el Parlamento por unanimidad y que desde entonces no se adoptó ninguna medida para ejecutar el proyecto, según indicó el portavoz municipal Argimiro Marnotes.

José Manuel Baltar calificó de ’vergoñento este rechazo, cando en febreiro do 2005 se aprobou por consenso no Parlamento, e para o que xa se consignara unha partida de 200.000 euros, pero chegou o novo Goberno e non fixo nada’. El diputado recuerda como el vicepresidente, Anxo Quintana, había dicho que para principios de 2007 estaría funcionando el Instituto Termal en Carballiño y como Manuel Vázquez, secretario provincial del PSOE y conselleiro, ’presume na súa web de promover a creación, pero non se viu ningunha medida e agora a comisión vólvese atrás na decisión inicial’, indicó José Manuel Baltar.

El parlamentario insistió en que la propuesta no tiene nada que ver con las elecciones y que el Gobierno debería aclarar por qué no se hizo nada en estos tres años.

Por su parte, la socialista portavoz de Turismo en el Parlamento, Concepción Burgo, afirma que ’o PSdeG-PSOE apoia o desenvolvemento e a potenciación do Instituto Termal do Carballiño en Ourense’, añadiendo que ’o que non vamos facer é prestarse as estratexias electoralistas do PP derivadas do seu nerviosismo electoral’. Asimismo, puntualizó que ’o Instituto Termal do Carballiño foi impulsado polo ex alcalde socialista e actual conselleiro, Manuel Vázquez, sen que o PP fixese en máis de cinco anos, dende o 2000, ano da súa presunta fundación, absolutamente nada para dotado de contido e orzamento’. En ese sentido, señala que ’apoiamos o desenvolvemento do Instituto en Carballiño, pero tendo unhas bases sólidas de contidos e orzamentos, e atendendo aos estudos e proxectos que está a desenrolar a Consellería de Industria para que sexa un auténtico motor de desenvolvemento turístico’.

El parlamentario del BNG Fernando Blanco declaró que ’esta iniciativa non ten sentido porque xa fora inaugurado por Manuel Fraga, o PP crea o Instituto no 99 e non fixo nada’, y añadió que ’o novo Goberno aposta pola posta en valor das augas de Galicia e en concreto de Ourense’. Con tal motivo, se refirió al estudio que está realizando la Consellería de Industria, aunque puntualizó que ’o sector termal, balnearios e hosteleiros, non ven ó instituto como un elemento dinamizador sinón como algo académico’. Al igual que Concepción Burgo, el nacionalista considera la propuesta ’electoralista e sin contido, e eso é engañar a ciudadanía’.


Te puede interesar