El bombeo se efectúa desde el regato Candorcas, en el municipio de Cenlle

Un depósito de 600.000 litros solucionará el abastecimiento de agua en San Amaro

Obras de instalación del depósito, en la localidad de San Amaro. (Foto: Martiño Pinal)
La construcción de un depósito en San Amaro solventará los problemas de abastecimiento de agua que padece el municipio durante el verano. ’A Consellería de Medio Ambiente asumiu con urxencia estas obras cunha inversión de 100.000 euros’, señala el alcalde Ernesto Pérez. El departamento autonómico ultima un proyecto integral de traída para San Amaro, Cenlle y Punxín.
Los problemas de abastecimiento de agua que padecen los núcleos de población de seis de las ocho parroquias de San Amaro quedarán solucionados provisionalmente con la construcción de un nuevo depósito en la capitalidad municipal.

’As obras están practicamente rematadas coa montaxe da estructura, que dará cabida a un volume de 600.000 litros (seis metros cúbicos) que logo serán distribuidos ó resto de localidades’, señala el alcalde Ernesto Pérez. En este sentido, quedan excluídas las parroquias de San Fiz de Barón y Anllo, que reciben suministro directo de la red de Carballiño, procedente del río Arenteiro.

Bombeo

El regidor ’popular’ de San Amaro comenta que ’iste proxecto soliciteino ó conselleiro de Medio Ambiente, Manuel Vázquez, con carácter de urxencia coa presentación dunha memoria valorada e así foi asumido por Medio Ambiente cun investimento aproximado de 100.000 euros’. Ernesto Pérez añade que ’o obxectivo deste depósito é a almacenaxe durante o día da auga que estamos a bombear pola noite dende o regato Candorcas de Cenlle, según o acordo acadado cos veciños da aldea de Riobó’. Así, el suministro de agua potable quedará garantizado para un millar de vecinos del municipio durante los meses de verano, ’xa que se demostrou que os puzos de barrena que se perforaron en anos anteriores secan na súa meirande parte e a poboación increméntase nesa época’, apunta Ernesto Pérez.

Al respecto, el alcalde recuerda que ’nos dous últimos anos, o Concello viuse na obriga de restrinxir o consumo de auga entre os meses de xuño a setembro mediante o corte do suministro polas noites’. Esta medida había sido criticada por el grupo municipal del PSOE, en la oposición, al considerar que era debida ’a unha falta de xestión’.


Te puede interesar