El Concello carballiñés entregará tarjetas para clarificar el estacionamiento de ’vehículos autorizados’

La limitación de aparcamientos en el mercado de abastos genera malestar entre comerciantes

Señales de prohibición en la parte trasera de la Plaza de Abastos de Carballiño. (Foto: Martiño Pinal)
Las señales de ’prohibido aparcar excepto vehículos autorizados’ confunden a comerciantes y clientes del entorno de la Plaza de Abastos de Carballiño. Los propietarios de establecimientos critican que ’a Policía Local veña tódalas semanas a multar coches, cando nin o Concello distingue as persoas que poden ou non estacionar na traseira do mercado’. Ante esta situación, el concejal de Tráfico, José Antonio Barge, adelantó que ’imos entregar unhas tarxetas para carga e descarga e ós veciños con garaxes’.
La parte trasera de la Plaza de Abastos de Carballiño, donde también se encuentran ubicadas unas galerías comerciales con salida a la Rúa do Paseo, se convierte diariamente en un caos circulatorio debido a la entrada de vehículos en busca de un lugar para aparcar. Y es que en el espacio público abierto a la calle Margarita Taboada, comerciantes y clientes se disputan un máximo de 15 plazas de estacionamiento.

Pero la confusión de unos y otros es grande, debido a la colocación, por parte del Concello carballiñés, de unas señales de tráfico que sólo permiten el aparcamiento a ’vehículos autorizados’. En este sentido, los propietarios de establecimientos consultados indican que ’ante esta situación, a Policía Local vén aquí tódalas semanas para multar sen saber distinguir que coches son sancionables e cales non, porque istes non están debidamente identificados’.

Carga y descarga

Por este motivo, se dirigieron a la Concejalía de Tráfico para encontrar una solución, ’e aínda estamos esperando unha reposta, e non descartamos unha campaña de recollida de firmas para que se anule a prohibición de aparcamento’. El concejal responsable de Tráfico y Policía Local, José Antonio Barge Gil, comenta que ’os axentes atopan nesa zona turismos que non corresponden a vehículos comerciais, que son os que teoricamente poden estacionar alí para carga e descarga’.

El edil socialista adelanta que ’imos facer un censo dos propietarios da Praza de Abastos e das galerías comerciais e asignarlles unhas tarxetas identificativas que lles permitan o aparcamento, xa sexan vehículos particulares ou de transporte’. Barge Gil añade que ’deste xeito, nesta praza pública prohibirase a entrada a persoas alleas ó entorno comercial, agás os que posúen garaxes’.


Te puede interesar