El PP abandona la sesión que había solicitado porque no recibió el borrador en el que se trabajaba

Maside aprueba adjudicar por segunda vez el Plan urbanístico

Juan Álvarez, el cuarto por la izquierda, y Celso Fernández, el primero por la derecha. (Foto: MARTIÑO PINAL)
El grupo de gobierno de Maside aprobó en solitario el inicio del proceso para una segunda adjudicación de la redacción del Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM), tras la reciente renuncia del equipo redactor a continuar con el trabajo, que se ponía en marcha hace aproximadamente ocho años, según confirmaba el alcalde, Celso Fernández. La sesión extraordinaria tenía lugar ayer a petición del grupo municipal del PP, que responsabiliza al regidor de este nuevo retraso, que 'afecta negativamente ó progreso e desenvolvemento de Maside'.
Los populares abandonaron la sesión en el punto relativo a la aprobación de una nueva adjudicación, porque 'propoñen convocar un concurso para continuar a redacción do PXOM sobre o traballo realizado polo adxudicatario dimisionario, e así mesmo, a renglón seguido, o alcalde di que dende este momento teñen a súa disposición, na secretaría municipal, a documentación referente ós asuntos incluidos no orde do día. Pois ben, fumos á secretaría municipal a ver o traballo realizado ó que fai referencia na convocatoria, e alí non había tal documentación'. En ese sentido, la oposición incidió, dirigiéndose a Celso Fernández, en que 'vostede asina unha convocatoria de pleno extraordinario pero non nos proporciona a documentación necesaria para que nós podamos emitir unha opinión favorable ou desfavorable'. El portavoz popular, Juan Álvarez, también precisaba que 'lle suxerimos que medite a posibilidade de deixar que un dos seus compañeiros asuma as responsabilidades da alcaldía'.

Celso Fernández matizaba que 'neste pleno tamén aceptamos a renuncia do equipo redactor, polo tanto, non podía pedirlle o borrador que ten ata que non lle comunique que se aceptou a súa solicitude'. El alcalde declaró que a partir de ahora la tramitación para la adjudicación se realizará con urgencia dentro de los plazos legales. Mientras el PP considera que 'esto perxudica en gran medida a Maside, onde xa prácticamente non se pode construir nin temos solo para a instalación de novas empresas'.

No obstante, Celso Fernández, aunque reconoce que es beneficioso para el municipio contar con un PXOM, 'porque nos reximos polas normas subsidiarias de 1985 e dende aquela as comunicacións e infraestructuras do Concello cambiaron moito', también añadía que 'en Maside pódese construir ó amparo desas normas subsidiarias e temos solo industrial urbanizable, outra cousa é que a Administración o queira urbanizar'.

Te puede interesar