El alcalde de Carballiño apunta que ’esta situación pode vulnerar as competencias municipais’

Montes considera que Vicepresidencia duplica servicios con la apertura de una oficina social

Montes, Áurea Francisco, Ana Luisa Bouza y Ferreiro, en la inauguración del curso.
La apertura de una oficina de tramitación y asesoramiento en Carballiño por parte de la Vicepresidencia de la Xunta no fue comunicada al Concello, según afirmó ayer el alcalde Carlos Montes. ’Entereime pola prensa, xa que no departamento de Urbanismo só se solicitou o venres un cambio de actividade no local elexido, pero ningún proxecto’, indicó el regidor. Carlos Montes añade que ’o Concello xa presta servizos en materias de igualdade e benestar, logo non ten sentido unha xestión paralela’.
La creación de una ’subdelegación’ de la Vicepresidencia de la Xunta en la calle Cerca de Carballiño es totalmente desconocida para el equipo municipal de gobierno, ya que en el Concello no se tramitó en tiempo y forma el proyecto y la pertinente licencia de apertura.

Este extremo fue confirmado por el alcalde Carlos Montes, ’xa que tiven que enterarme pola prensa das intencións deste departamento autonómico’. El regidor leyó la noticia el pasado viernes en La Región y ayer comentó que ’na Concellería de Obras e Urbanismo non se presentou solicitude de licencia ata esa data para o cambio de actividade no local elexido (antes era una sala de juegos), cando xa se estiveron efectuando reformas con anterioridade nesas instalacións privadas sen ningún tipo de autorización’.

Prestaciones

Esta oficina, según había adelantado el delegado provincial de Vicepresidencia, Xosé Ferreiro Abelleira, está destinada al desarrollo de los programas de inclusión social, familiar, igualdade, infancia y adolescencia, y estará atendida por seis profesionales en estas materias. Carlos Montes indica que ’o departamento de Servizos Sociais do Concello xa xestiona estas actividades dentro do plan concertado coa Xunta e polo tanto non ten sentido outras prestacións paralelas’. Por este motivo, el alcalde carballiñés advierte que, ’con esta situación, cecais se vulneren as competencias municipais neste tipo de servizos, xa que hai un acordo da Fegamp que prohibe taxativamente que calquera institución supramuni cipal non pode inmiscuirse na xestión reservada ós Concellos’.

En este sentido, el grupo municipal de gobierno solicitará de la Vicepresidencia de Igualdade e Benestar ’toda a información documental que sexa precisa encol deste asunto, xa que non é de recibo que a propia Xunta incumpla a legalidade vixente en canto a licencias urbanísticas, que se lles esixe a tódolos cidadáns, e sobre a separación de competencias entre as institucións superiores e os municipios’.

Te puede interesar