El Pan de Cea busca un acuerdo que facilite su promoción y venta en la Comunidad riojana

Un panadero corta la hogaza.
El ‘hermanamiento’ entre productos de calidad como el pan de San Cristovo de Cea y el aceite de oliva virgen extra de La Rioja será posible a través de un convenio entre los produtores, que facilitará el acceso del pan al mercado riojano.
Una empresa aceitera radicada en Logroño está interesada en combinar su producto con el pan que se fabrica en San Cristovo de Cea. El objetivo principal es hermanar dos productos que están amparados por distintivos de calidad a nivel autonómico y europeo, pero también es importante la introducción del pan de Cea en La Rioja porque allí es desconocido a nivel del consumidor. El presidente del Consello Regulador do Pan de Cea, Carlos Manuel Rodríguez, califica esta iniciativa como ‘moi interesante, xa que dende a obtención da Indicación Xeográfica Protexida un dos nosos compromisos é dar a coñecer o noso producto noutras comunidades do Estado e no extranxeiro’.

Carlos Manuel Rodríguez apunta que ‘estou á espera de que me chamen de La Rioja, porque o noso pan non sabe de fronteiras e ó igual que está irmanado co polbo dende hai moitos séculos e presente nas festas e feira de toda Galicia, moi ben se atopará como acompañamento dun dos mellores aceites da Rioxa’.

Te puede interesar