Un sendero de Boborás tendrá firme de cemento

La oposición de Boborás ha alertado sobre la aprobación de un proyecto que el Concello ha incluido en el Plan Provincial de Cooperación, ya que afecta a uno de los senderos turísticos trazados en el municipio. Concretamente, la obras aprobadas recientemente por la Corporación contemplan la pavimentación con hormigón del camino que une las localidades de Fondo de Vila y Astureses.
'Iste camiño é un tramo da ruta de sendeirismo denominada Senda de Boborás, polo que cremos que o formigón non é o material máis axeitado', señala Eva Pardo, portavoz municipal del Movemento Veciñal (Move), con dos concejales. La edil independiente añade que 'a utilización de cemento neste camiño natural vai en detrimento dos nosos recursos naturais e turísticos'.

Por otra parte, los concejales de Move también critican que el Concello tan sólo aporte 7.000 euros de las arcas municipales a este plan (de 48.000 euros) como única inversión prevista para este año, 'cando o orzamento supera os 1,3 millóns de euros'. El alcalde, Cipriano Caamaño, del PP, defiende el proyecto, ya que considera que no se trata de un camino peatonal, 'senón dunha pista que presenta un gran estado de deterioro e pola que os automóbiles non poden circular na actualidade entre os dous pobos'. Con respecto a las inversiones, el regidor apunta que 'nesta época de crise, hai que facer recortes, como xa se fixo en soldos e festas'.

Te puede interesar