El alcalde dice que el gobierno autonómico no responde sus demandas por el mal estado de una calle

Ribadavia pide al Valedor que urja a la Xunta acabar una obra

Estado del pavimento de la calle Ribeiro-Carballiño.
El Concello de Ribadavia presentó queja contra la Xunta ante el Valedor do Pobo por no atender sus reclamaciones para que se acondicione definitivamente la calle Ribeiro-Carballiño (OU-504), cuyo firme se encuentra en muy mal estado, y para que pase a ser finalmente de competencia municipal.
El Concello y la Administración autonómica habían suscrito un convenio de colaboración en el mes de mayo del año 2006 para el acondicionamiento de este acceso. 'Neste convenio estableciase que unha vez rematadas axeitadamente as obras, o Concello pasaría a ser o titular de dita estrada, pero por desgracia, e despois do tempo transcurrido e de ver como se esta a deteriorar unha das rúas mais importantes de Ribadavia, a Xunta sigue sin facer nada', manifiesta el alcalde, Marcos Blanco.


OBRAS

El regidor asegura que la obra 'quedou mal executada e se lle pide a Xunta que exerza a súa competencia para pedir responsabilidades á empresa adxudicataria, e por garantía subsidiaria, tería que ser a propia Xunta a que resolvese un problema que o Concello ten denunciado repetidas veces pero que ata o de agora non temos resposta, despois de mais de cinco escritos en dous anos denunciando esta situación, insoportable para os veciños '.

Blanco afirma que se trata de una de las calles más importantes de Ribadavia, por la que circulan a diario cientos de coches y en la que se observan abundantes baches, hundimientos del pavimento y deficiencias en las aceras. El alcalde añade que 'si non existe unha rápida resposta da Delegación da Xunta ante este tema, obrigaríannos a tomar medidas legais máis contundentes xa que o fin último é que se arranxe definitivamente este vial e se recepcione definitivamente ó Concello para que pase a ser de titularidade municipal'.

Las autoridades están muy molestas con la actitud de la Xunta, que no ha respondido a los cinco escritos de los dos últimos años, mientras reciben continuas quejas de los vecinos de Ribadavia por el progresivo deterioro del acceso. Por ese motivo, han decidido recurrir al Valedor do Pobo, aunque también matizan que no descartan emprender acciones legales si no se soluciona esta problemática que se arrastra desde hace años.

Te puede interesar