Un taller de empleo construirá en Melón un centro para acoger animales domésticos

La falta de ocupación laboral y la necesidad de desarrollar obras de recuperación del patrimonio cultural ha motivado al alcalde de Melón, Alberto Pardellas, a solicitar un taller de empleo a la Consellería de Traballo. El regidor ‘popular’ recuerda que ‘dende o obradoiro que se nos concedeu entre 2003 e 2004 levamos presentando proxectos en tódalas convocatorias e ata o día de hoxe tódalas solicitudes foron desestimadas’.
Alberto Pardellas señala que ‘neste caso, coa actual situación de desemprego que se está a dar nos últimos tempos, confiamos en que se estime a nosa petición pois daríamos cobertura a 36 obreiros en albanelería, cantería e restauración de áreas degradadas’. Entre las obras previstas, figura la rehabilitación del antiguo aserradero ‘Ponte de Cerves’ como edificio de servicios en las inmediaciones del río del mismo nombre. ‘Vencellado a esta actuación se acometería a segunda fase da Ruta da Auga, a fin de facilitar ós turistas o acceso ás pozas e fervenzas existentes no Cerves’, apunta el alcalde.

Instalaciones

Por otra parte, Pardellas destaca como ‘de vital importancia’ para el municipio la construcción de un centro para el fomento y cuidado de animales domésticos, ‘debido á cantidade de animais abandoados que aparecen no pobo a diario, e á vista dos inconvintes que presenta a súa recollida pola escasez deste tipo de instalacións ou a saturación das mesmas’. El proyecto incluye la habilitación de un cementerio para los animales, ‘pois non nos consta da existencia de ningún na provincia e así daríase servizo ó concello e ós arredores’.


Te puede interesar