Está pendiente de reunirse con la Xunta, que sigue analizando la iniciativa

El alcalde de Trasmiras califica de ‘real y serio’ el proyecto del complejo aeronáutico

Un joven lanza una cometa en la zona apta para el complejo. (Foto: Xesús Fariñas)
La Xunta continúa evaluando el proyecto del complejo aeronáutico al que opta Trasmiras y decidirá los pasos a seguir en una reunión con representantes de la Diputación y el Concello.
El proyecto para un macrocomplejo de fabricación de vehículos aéreos no tripulados y para investigación tecnológica en este campo está siendo analizado meticulosamente por parte de la Consellería de Industria. En el momento en que concluya esta tarea, convocará al presidente de la Diputación, José Luis Baltar, y al alcalde de Trasmiras, Emilio José Pazos Ojea, a una reunión en la que se decidirán los pasos a seguir para tratar de que los promotores de esta iniciativa apuesten por el emplazamiento en A Limia.

Pazos Ojea señaló que ‘a Xunta respalda este proxecto, que é serio e real, non é unha hipótesis. Outra cousa é que poida vir para Trasmiras pois hai máis localidades candidatas. Para mín que o complexo aeronáutico se instale depende da decisión empresarial dos promotores’.

Expone que ‘a reunión será cando o Goberno galego teña resolto todo o traballo e faga os contactos cos promotores de tal xeito que poidamos abordar qué podemos facer dende as distintas administracións para favorecer o asentamento do complexo aeronáutico’.

El regidor de Trasmiras señala que el Concello está dispuesto ‘a dar todo o que esté na súa man para que se faga realidade, ó mesmo que a Xunta e Deputación, pois sería a salvación económica do interior de Galiza, suporía un forte desenvolvemento e creación de emprego’. No obstante, argumenta que ‘hai que manter a cordura e agardar. O importante é que quedou demostrado que Trasmiras reúne condicións para acti vidades industriais e non só para a agricultura’.

Fuentes relacionadas con los promotores del proyecto habían garantizado su viabilidad destacando que el primer paso necesario era el apoyo del Gobierno gallego a la iniciativa.


Te puede interesar