alto risco de incendios

A Comisión de coordinación contra incendios prepárase para as zonas de especial vixilancia

Fixa niveis de transmisión de información para atallar a intencionalidade dos lumes

A Comisión provincial de coordinación policial de loita contra os incendios forestais en Ourense estableceu, na reunión deste luns, as zonas de especial vixilancia e seguimento por constituír zonas de alto risco de incendios co fin de atallar os posibles lumes nesta época estival.

No listado de parroquias declaradas como de alta actividade incendiaria existen uns totais de 79, das cales, a maioría, atopan na provincia de Ourense, con 48 de 30 concellos.

O delegado territorial da Xunta de Galicia en Ourense, Rogelio Martínez, xunto co subdelegado do Goberno na provincia, Roberto Castro, presidiu a reunión da comisión, na que tamén se estableceron os niveis de coordinación e transmisión de información para atallar a intencionalidade dos lumes.

Deste xeito, definíronse as zonas de especial vixilancia para este verán, nas que se realizarán accións de supervisión e investigación, procedendo ao seguimento de zonas queimadas e informando das actividades que nelas se desenvolvan. Fixáronse tamén as zonas asignadas ao Exército, a Policía Autonómica, Nacional e a Garda Civil.

O obxectivo deste encontro, que se celebra cada ano ao comezo da campaña de verán, é o deseño de actuacións conxuntas para previr os lumes e loitar contra a actividade delituosa incendiaria.

No transcurso da reunión presentáronse os distintos medios cos que se contará para loitar contra o lume durante a presente campaña, que se prolongará ata o próximo 30 de setembro, xunto coa competencia que terá cada un deles a través do Plan de Prevención e Defensa contra vos Incendios Forestais de Galicia (Pladiga 2014).

EQUIPO DE LOITA

Segundo Rogelio Martínez, o dispositivo de loita contra incendios previsto este ano na provincia ourensana é similar, en liñas xerais, ao do pasado exercicio en canto ao número de efectivos.

Así as cousas, este equipo estará formado polas brigadas autonómicas e municipais, os parques de bombeiros, a Unidade Militar de Emerxencias (UME) e os grupos de emerxencia supramunicipal (GES). A estes medios hai que engadir os membros da Garda Civil do Seprona, a Policía Autonómica e Nacional, e os membros dos equipos de investigación.

O delegado territorial e o subdelegado do Goberno subliñaron a importancia de manter a coordinación entre as distintas administracións nas actuacións que se levarán a cabo nesta materia, co fin de conseguir un cambio de comportamento social para reducir os danos ambientais producidos polos lumes forestais.

Te puede interesar