El Concello de Parada de Sil instalará placas fotovoltaicas

Según explica el alcalde de la localidad, Aquilino Domínguez, “no día de onte chegou unha nova subvención do IDAE solicitada en decembro do ano pasado

El Concello de Parada de Sil “sigue avanzando na senda verde de redución de CO2”, apuntan desde el Concello, cuya Casa Consistorial incorporará mejoras para seguir esta vía de ahorro energético y respeto medioambiental. Según explica el alcalde de la localidad, Aquilino Domínguez, “no día de onte chegou unha nova subvención do IDAE solicitada en decembro do ano pasado por un importe de 40.143,44, sobre unha inversión de 50.179,31 para un proxecto que consiste na instalación de paneis solares fotovoltaicos sobre a cuberta da casa do concello con 60 módulos para abastecelo concello e o Centro de atención ós nenos, polo que se baixará o consumo de 24.781kilovatios por hora al año a 7.955”. Esta subvención está dotada con fondos Feder de la Unión Europea.

Aunque la actuación tiene un plazo de un año para su ejecución y seis meses para empezar los procedimientos de contratación, la voluntad es hacerlo cuanto antes.

El regidor pone de manifiesto “a necesidade de avanzar nesta dirección de favorecer unha economía baixa en carbono e anuncia que seguirá traballando nesta dirección como sempre fico pero máis agora coa declaración dunha parte da Ribeira Sacra, da que forma parte o concello de Parada de Sil en Reserva da Biosfera, declaración feita pola UNESCO no día de onte -por el miércoles-”.

Esta obra se une a la renovación de alumbrado público con Led en todos los núcleos del municipio, que estará rematada antes de fin de año  o el bus lanzadera.

Te puede interesar