POLÍTICA

Manuel Baltar: “Somos o partido de Ourense, queremos gobernar decenios”

Manuel Baltar muestra su decálogo para “empezar unha nova etapa” al frente del PP provincial

El presidente del PP ourensano, y único candidato al cargo en el 18º congreso provincial del próximo 26 de septiembre, mostró ayer su hoja de ruta para una formación que es el “partido de Ourense” y que aspira a seguir liderando  la provincia “non só nos próximos anos, senón nos próximos decenios”. Baltar compareció en el mirador del parque botánico de Montealegre, con la ciudad y concellos del entorno al fondo, para dar el pistoletazo de salida a la campaña interna que hará en septiembre entre la afiliación para renovar el cargo y mostrar su decálogo de propuestas para revitalizar un partido que sigue siendo “o que ten a ratio de afiliado por habitante máis alta de España”. 

Aunque no tiene contrincantes, trabajará durante estas semanas “como se houbera 100 candidatos”, porque considera que esta cita tienen “moita trascendencia”, ya que “o partido de Ourense” debe seguir liderando la provincia “nos próximos decenios”. Todo bajo unas premisas claras: “Reformismo, galeguismo con maiúsculas, centrismo, municipalismo e mailo europeísmo”.

“EMPEZAMOS!”

El también presidente de la Diputación recordó el éxito electoral de los últimos tiempos: “Gobernamos en 61 concellos e a dous de cada tres ourensáns, na Deputación, e achegamos  nas últimas eleccións, as autonómicas de 2020, o 53,11% dos votos na provincia. Non existe nin actualmente nin historicamente un partido coa forza do PP de Ourense”. Pero eso no parece bastarle. “Eu non digo ‘seguimos’, eu digo ‘empezamos”, manifestó, mostrando su intención de cara al congreso de septiembre, que acogerá el Pazo Paco Paz. ”Os datos deben servir para darnos conta da importancia deste proxecto político e para poñer de relevo a transcendencia desta cita”, explicó.

El decálogo de su candidatura, según Baltar, “fala de planificación, previsión e anticipación”, e incluye una nueva sede, mayor conexión con la sociedad a través de las nuevas tecnologías, mayoría femenina en órganos de gobierno, formación para los cargos públicos, un foro de debate abierto a la sociedad, un comité de campaña permanente, un consello comarcal, una convención anual municipal  y una campaña permanente de afiliación.

Las 10 propuestas de Manuel Baltar

  1. Nueva sede. El PP estrenará una nueva sede en la avenida de Buenos Aires de la ciudad, “que será unha das sedes máis importantes do partido a nivel nacional e con maior accesibilidade”.
  2. App “PP Ourense”. “Calquera ourensán pode ser unha sede do Partido Popular, polo que poremos en marcha unha App que marcará un antes e un despois no ámbito da accesibilidade dos cidadáns aos partidos políticos”.
  3. Nueva web. “Un espazo en internet máis interactivo e participativo, ao servizo de Ourense e dos ourensáns, sexan ou non militantes, as 24 horas do día en calquera momento do ano”.
  4. Femenino.“Seguiremos sendo a única formación en todo o territorio español que conta con maioría absoluta de mulleres no seu comité executivo”.
  5. Formación. Impulso a la Escola de Formación Roberto Padilla, “para que os cargos públicos teñan acceso ás últimas novidades lexislativas ou administrativas que lles permita prestar o mellor servizo público”.
  6. Foro de debate. “Aberto a toda a sociedade ourensá, coa participación de relatores de vangarda para enriquecer o proxecto político coas achegas da sociedade, veña de onde veña, como formación política esponxa que somos”.
  7. Comité de campaña. Un comité de campaña permanente, “porque a política é continua e esixe respostas inmediatas”.
  8. Consello comarcal. Un órgano con dos representantes del PP de cada comarca.
  9. Convenciónnual municipal. “Os activos máis importantes do partido son os concelleiros e concelleiras, estean no goberno ou na oposición”, por lo que se hará una cita anual para celebrar su representación.
  10. Campaña de afiliación. “Queremos seguir sendo a formación co cociente de afiliados por habitante máis importante de España”, por lo que habrá una campaña permanente para atraer simpatizantes. 

Te puede interesar