El PSOE de Ourense pide movilización para “gañar as eleccións”

Asamblea municipal del PSOE, celebrada ayer. (XESÚS FARIÑAS)
photo_camera Asamblea municipal del PSOE, celebrada ayer. (XESÚS FARIÑAS)

La asamblea socialista de Ourense constata el regreso de la “unidade interna”

El PSOE de Ourense se conjuró ayer para gobernar Ourense en 2023 tras haber constatado que se ha recuperado “a cohesión, a unidade e a estabilidade interna” e hizo una llamada a la movilización ciudadana para ganar las elecciones. La agrupación municipal de los socialistas celebró su asamblea ordinaria, en la que se propuso “devolver a dignidade” a la ciudad en las próximas elecciones municipales de la mano de su candidato, Paco Rodríguez.  Para ello, la secretaria xeral municipal, Natalia González, defendió que, “a diferenza de hai seis meses”, hoy los socialistas tienen una “candidatura óptima e solidamente avalada” para cumplir los objetivos. 

González definió al candidato Paco Rodríguez como ejemplo de “socialismo”, al ser el “reflexo dunha política pensada, equilibrada, progresista e transformadora, que deseña un proxecto de cidade para o seu conxunto, sen esquecer un barrio, unha veciña e unha demanda social”. La secretaria xeral municipal llamó a la movilización para ganar las elecciones, gobernar y “devolverlle á cidade a dignidade que nunca debeu perder”. 

Por su parte, el secretario de Organización, José Ramón Fernández Morgade, hizo balance del año, con 70 visitas a asociaciones y colectivos para “elaborar unha diagnose axeitada da situación de abandono e desleixo na que se atopa Ourense  despois do desgoberno e caos dos últimos case oito anos do PP e Jácome”. Para ello, se pusieron como objetivo inmediato la elaboración del programa electoral que defina “un novo modelo de cidade”.

Te puede interesar