NATURALEZA

Ecologistas critican una tala en la Ribeira Sacra

Amigos da Terra y ADEGA señalan una tala "indiscriminada" y "sin justificación" de 24 ejemplares en pereiro y esgos

Los ecologistas denuncian la tala de más de una veintena de árboles centenarios "sin justificación" en la Ribeira Sacra. Amigos da Terra y la delegación ourensana de la Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galiza (Adega) manifestaron su preocupación en sendos comunicados, tachando de "arboricidio" unas podas indiscriminadas que se produjeron en la OU-536, a su paso por los concellos de Pereiro de Aguiar y Esgos.


"Non supoñen risco"


"Son árbores que non supoñen ningún risco para a seguridade vial e que forman un harmonioso conxunto de alto valor patrimonial, estético e paisaxístico, polo que é preciso protexer e realizar os coidados precisos ao arborado existente, tal e como se fai nos países da Unión Europea", reclaman desde Amigos da Terra.

El colectivo ecologista señala la existencia de "24 árbores cortados polo pe, 20 choupos e 4 plátanos de sombra, todos eles exemplares únicos". Añaden "danos nas árbores lindeiras ás cortadas e estragos en paredes de pedra". Amigos da Terra indica también que dirigirán escritos a la Xunta de Galicia, Diputación de Ourense y Concellos de Pereiro de Aguiar, Esgos y al resto de los que integran la Ribeira Sacra, para informar de la situación. "Non poden promovela como Patrimonio da Humanidade e sen xustificación destruir o patrimonio arbóreo".

Desde Adega apuntan a "outra barbaridade sen sentido", "cortas abusivas baixo o pretexto de que esas árbores van arder" y tacha a la Xunta de utilizar como "pretexto" la ley de prevención y defensa contra los incendios forestales para acometer este tipo de prácticas. 

Te puede interesar