Los empresarios del polígono de Vilar de Santos solicitan a la Xunta desde hace 10 años el arreglo de 300 metros de un vial que conecta la C-531 con la N-525 y el enlace de la A-52 en Xinzo para facilitar el paso del transporte pesado, hoy limitado a 16 toneladas. Ahora retomarán la petición.
La Asociación de Empresarios del Polígono Industrial de Vilar de Santos solicitará a la Xunta el arreglo y ampliación de 300 metros de un vial que conecta con la C-531 y la N-525 hacia el enlace de la A-52 en Xinzo con el fin de facilitar el paso del transporte pesado, hoy limitado a 16 toneladas.
El presidente del colectivo, Antonio Nogueiras, afirma que estamos fartos, levamos con esta reivindicación 10 anos e ninguén fai caso. Non só afecta negativamente ás empresas do polígono senón ós 400 camións que pasan pola zona con area procedentes de Portugal . Sería unha mellora positiva para toda a zona Oeste de A Limia.
Explica que cada vez que ven un camión o polígono hai que chamar ó conductor por teléfono para indicarlle o itinerario. Si van polo vial que conecta ca N-525 e sobrepasan as toneladas permitidas son multados.
Expone que con el acondicionamiento de los citados 300 metros de vial se dotaría a Vilar de Santos dun acceso natural hacia a autovía que acabaría con este problema.
Los empresarios están indignados porque non pedimos a construcción dunha carretera, estamos falando do arranxo de uns metros de calzada. A administración tería que facer algo porque esto vai en contra do desenvolvemento industrial, concluye el presidente del colectivo industrial.
El presidente del colectivo, Antonio Nogueiras, afirma que estamos fartos, levamos con esta reivindicación 10 anos e ninguén fai caso. Non só afecta negativamente ás empresas do polígono senón ós 400 camións que pasan pola zona con area procedentes de Portugal . Sería unha mellora positiva para toda a zona Oeste de A Limia.
Explica que cada vez que ven un camión o polígono hai que chamar ó conductor por teléfono para indicarlle o itinerario. Si van polo vial que conecta ca N-525 e sobrepasan as toneladas permitidas son multados.
Expone que con el acondicionamiento de los citados 300 metros de vial se dotaría a Vilar de Santos dun acceso natural hacia a autovía que acabaría con este problema.
Los empresarios están indignados porque non pedimos a construcción dunha carretera, estamos falando do arranxo de uns metros de calzada. A administración tería que facer algo porque esto vai en contra do desenvolvemento industrial, concluye el presidente del colectivo industrial.