Empresarios de Vilar de Santos solicitan a la Xunta el arreglo de un vial hacia la A-52

Los empresarios del polígono de Vilar de Santos solicitan a la Xunta desde hace 10 años el arreglo de 300 metros de un vial que conecta la C-531 con la N-525 y el enlace de la A-52 en Xinzo para facilitar el paso del transporte pesado, hoy limitado a 16 toneladas. Ahora retomarán la petición.
La Asociación de Empresarios del Polígono Industrial de Vilar de Santos solicitará a la Xunta el arreglo y ampliación de 300 metros de un vial que conecta con la C-531 y la N-525 hacia el enlace de la A-52 en Xinzo con el fin de facilitar el paso del transporte pesado, hoy limitado a 16 toneladas.

El presidente del colectivo, Antonio Nogueiras, afirma que ‘estamos fartos, levamos con esta reivindicación 10 anos e ninguén fai caso. Non só afecta negativamente ás empresas do polígono senón ós 400 camións que pasan pola zona con area procedentes de Portugal . Sería unha mellora positiva para toda a zona Oeste de A Limia’.

Explica que ‘cada vez que ven un camión o polígono hai que chamar ó conductor por teléfono para indicarlle o itinerario. Si van polo vial que conecta ca N-525 e sobrepasan as toneladas permitidas son multados’.

Expone que con el acondicionamiento de los citados 300 metros de vial ‘se dotaría a Vilar de Santos dun acceso natural hacia a autovía que acabaría con este problema’.

Los empresarios están indignados porque ‘non pedimos a construcción dunha carretera, estamos falando do arranxo de uns metros de calzada. A administración tería que facer algo porque esto vai en contra do desenvolvemento industrial’, concluye el presidente del colectivo industrial.

Te puede interesar