Obituario | Miguel Fernández Grande, "sempre ao carón dos humildes"
Vilar de Santos lamentaba este lunes la pérdida de su hijo adoptivo, el párroco emérito de Santa María de Parada de Outeiro, Miguel Fernández Grande. El religioso, que desarrolló su labor eclesiástica en dicha parroquia desde agosto del 1969 y hasta febrero del 2018, fallecía a los 86 años de edad, causando esta partida una profunda tristeza tanto en la comunidad cristiana, en particular, como entre sus vecinos de este municipio de la Comarca de A Limia, en general. Todos le rindieron varios homenajes en vida en agradecimiento a su labor y, precisamente, el último tuvo lugar en 2018.
Desde el Consistorio de Vilar de Santos se decretaba a última hora de la tarde de ayer el luto oficial en el concello para hoy martes, día 11 de enero: “Don Miguel, sempre estivo a carón dos máis humildes fronte a calquera tipo de inxustiza e discriminación, nunca deixou de estar coa xente maior, cos enfermos, cos que precisaban máis axuda e fixo entrar nas nosas conciencias outros temas e realidades de calquera parte do mundo”, eran las palabras que se emitían desde la alcaldía de Vilar de Santos, dirigida por el regidor, Xan Jardón. En el comunicado se destacaban también en Fernández Grande valores como “a xustiza, a liberdade e a tolerancia”.
En Vilar de Santos ya recuerdan al párroco emérito de Santa María de Parada de Outeiro como “un home comprometido cos seus veciños e veciñas, co seu tempo, co progreso da nosa terra e coa nosa cultura e sobre todo coa nosa lingua”. También como “un veciño máis” y de “enraizadas crenzas cristiáns, ao tempo que transmitía un profundo respecto por outras maneiras de pensar e de entender as cousas, que nos axudou a ver o mundo dun xeito distinto e contribuíu tamén a facernos máis bos e mellores. Don Miguel foi unha arela de esperanza, de confianza no futuro”.
Los vecinos y vecinas renovaron este lunes “o compromiso iniciado o último día de agosto do 1969, con ese vínculo con Don Miguel Fernández Grande que perdurará para sempre coa parroquia de Parada e o resto dos veciños e veciñas do Concello de Vilar de Santos”.
Tal y como informaron desde el Obispado de Ourense este lunes, debido a la situación sanitaria actual derivada de la pandemia, el funeral queda aplazado hasta nuevo aviso.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
Lo último
SORTEOS PARA CLIENTES
El comercio local de Verín recupera el concurso de escaparates
La Región
CARTAS AL DIRECTOR
El falso constitucionalismo del PP
FIESTAS DE NAVIDAD
Castrelo celebra su fiesta navideña con Papá Noel