El equipo de Ángel Mociño acumula cuatro derrotas consecutivas y ahora visitará al Barbadás

El Celanova continúa sin arrancar

 Un jugador del Celanova presiona a un rival en el campo de San Rosendo.
Las alegrías que están ofreciendo los equipos ourensanos en el grupo sur de Preferente llegan a cuentagotas. El Sporting Celanova es uno de los conjuntos a los que no le están yendo nada bien las cosas.
El equipo entrenado por Ángel Mociño ocupa el puesto 16, con 11 puntos, y acumula una negativa racha de cuatro derrotas consecutivas (2-1 ante el Ribadumia, 1-2 con el Arenteiro, 4-1 ante el Pontellas y 0-2 el domingo con el Tomiño). Sus mejores rachas hasta el momento han sido tres jornadas sin perder (empates a domicilio ante Choco y Bahía y victoria en medio como local al colista Nogueira), y dos victorias consecutivas en las jornadas seis y siete (2-3 en Marín y 3-1 al Covadonga).

El técnico Ángel Mociño reconoce que ‘cando te atopas nunha situación destas, e perdes un partido como fixemos ante o Tomiño, un rival ó que lle debemos quitar varios postos de distancia ó remate da Liga, dacha a sensación de que non vas gañar un partido máis, pero hai que entender que son situacións que se dan por varios motivos, foi un deses partidos nos que as cousas che poden saír peor, e ó final saen peor, creo que puidemos gañar’.

Mociño subraya que ‘o único que podemos facer é traballar, e no meu caso aceptar a respon sabilidade que como adestrador teño’, y añada que ‘a Liga dura nove meses, e podes ter un mes malo e ó final rematar logrando os obxectivos. Eu confío plenamente neste equipo e creo que non vamos a ter problemas para lograr a meta da permanencia. O equipo vai a saír desta situación, a categoría está moi igualada e hai sete ou oito equipos dun potencial moi parello ó noso’.

El Celanova visitará en el campo de Os Carrís al Barbadás, cuarto clasificado y uno de los favoritos al ascenso: ‘Se gañas ante un rival así revalorízaste, faiche crer máis en ti. Será un partido moi difícil, porque na casa non pode ceder puntos’.

Te puede interesar