El técnico del Ourense avisa que el domingo en O Couto deberán 'saber sufrir sen balón'

Luisito: 'O Tenerife non é da nosa Liga'

El central Campillo despeja el balón ante el filial atlético Iván. (Foto: MIGUELÁNGEL)
La plantilla del Ourense regresó ayer a los entrenamientos, pensando ya exclusivamente en el partido del domingo ante uno de los 'cocos' del grupo, un Tenerife que llegará a O Couto (17,00 horas) como líder de la categoría: seis puntos en dos jornadas, con cuatro goles a favor y todavía sin encajar.
Ya lo avisó el entrenador Luisito durante la pretemporada, el equipo deberá prepararse para sufrir en algunos partidos, y teniendo en cuenta la entidad del rival parece que el de esta jornada podría ser uno de ellos: 'O Tenerife non é un rival da nosa Liga, xunto ó Oviedo é o equipo máis forte do grupo', remarca Luisito, quien a pesar de reconocer esa teórica superioridad avisa que su equipo no va a renunciar a nada: 'A todos os equipos lles temos moito respeto, e ó Tenerife por suposto que tamén, pero medo non, porque veña o Tenerife o domingo non vai a significar que vaia a saír con máis defensas. Poderá haber cambios na alineación,non digo que non, e despois pode saír o partido como queira, pero todo o mundo sabe que os meus equipos sempre saen a polos partidos por eso xogaremos igual ca sempre'.


EL CONTRAGOLPE CANARIO

Luisito habló de la peligrosidad del rival: 'O Tenerife ten un contragolpe mortal, trátase dun equipo que de medio campo cara adiante ten moitísimo dinamismo. Debemos saber sufrir sen o balón, pero tamén cando o teñamos non renunciaremos a facer dano, porque non sexa da nosa Liga non significa que renunciemos ó noso xogo'.

El Tenerife posiblemente viaje con toda su plantilla, pues no regresará a la isla ya que el miércoles disputa en Alcoy el partido de la segunda ronda de la Copa del Rey ante el Alcoyano.

Te puede interesar