La aldea modelo de Infesta, en Monterrei, se destinará a viñedos y frutales

infesta, monterrei
photo_camera Reunión con los vecinos de Infesta.
José Luis Suárez: "Temos que movernos porque xa hai varias empresas interesadas en arrendar algunhas parcelas"

Los vecinos de Infesta (Monterrei) se reunieron este domingo en el propio pueblo con José González, conselleiro de Medio Rural, e Inés Santé, directora general de la Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (Agader), para conocer la situación en la que se encuentra su futura aldea modelo y resolver dudas sobre el uso que se le dará.

Acompañados por José Luis Suárez, alcalde de Monterrei, las autoridades gallegas explicaron a los vecinos el estado de la aldea modelo de Infesta: se encuentra en la fase de arrendamiento. “Os veciños teñen que ir firmando os arrendos das parcelas que se limparon para que comecen a ser produtivas”, explica Suárez, quien consideraba necesaria la reunión, ya que “había xente que tiña dúbidas e, aínda que seguimos avanzando, a cousa vai lenta e queremos darlle un novo impulso”.

Esta aldea modelo, en un principio, se iba a destinar a ganadería. “Incluso houbera unha temporada un gandeiro con 100 cabras, pero finalmente deuselle outro enfoque”, señala Suárez. Finalmente, esta superficie de 40 hectáreas -distribuidas en 945 parcelas, propiedad de 234 vecinos- se destinará a la plantación de viñedos y árboles frutales. “Temos que movernos porque xa hai particulares e empresas interesadas en arrendar parcelas para comezar a producir o seu produto”, concluye el regidor.

Te puede interesar