El BNG solicita incorporar el río Támega dentro del ‘Miño-Sil’

El anuncio del Gobierno de traspasar las competencias de la Confederación Hidrográfica del Duero a la Junta de Castilla y León ha avivado una iniciativa del BNG para que el río Támega forme parte de la Confederación Miño-Sil.
El senador del BNG, Xosé Manuel Pérez Bouza, acaba de presentar una iniciativa en el Senado en la que demanda al Gobierno central que incluya el río Támega dentro de la Confederación Hidrográfica Miño-Sil antes de que la Confederación Hidrográfica del Duero (de la que depende actualmente) sea traspasada a la Junta de Castilla y León.

Pérez Bouza recuerda que ‘é unánime a demanda dos habitantes da comarca de Verín de que o Támega se integre na Confederación Hidrográfica do Miño-Sil, cuxa sede en Ourense, se atopa a 78 kilómetros, fronte aos 300 kilómetros que teñen que percorrer até Valladolid, onde está a sede da Confederación Hidrográfica do Douro’. El representante del BNG en la Cámara Alta subraya que esta integración ‘aportaría unha maior proximidade e eficacia, unha mellor comprensión das problemáticas dos habitantes da comarca e respondería a unha realidade xeográfica incuestionábel: o río Támega discorre íntegramente por territorio galego e luso’.

En este sentido, advierte que ‘a demanda cobra máis razón ante o anuncio do Goberno de traspasar as competencias da Confederación do Douro á Junta de Castilla y León, co que sería moito máis difícil satisfacer esta demanda’. Mientras se tramita el traspaso, el BNG solicita la apertura de una oficina técnica de la Confederación del Duero en Verín.

Te puede interesar