El Concello de Verín aprueba el PXOM

El Plan de Ordenación Municipal fue aprobado en pleno con los votos en contra del Partido Popular

El Concello de Verín aprueba inicialmente el Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM), un instrumento de ordenación del territorio que se llevó al pleno ordinario y que resultó favorable con los votos a favor de PSOE y BNG, mientras que el Partido Popular votó en contra.

El motivo de llevar el PXOM a este pleno de abril se debe, como explicó el alcalde, Gerardo Seoane, a que “o Instrumento de Ordenación Provisional (IOP) perde a vixencia o 26 de abril, e este instrumento, que leva funcionando dous anos, exixía que para poder aplicalo era necesario aprobar o PXOM inicialmente antes de estes dous anos, por iso o motivo desta aprobación”. Así, este plan de ordenación municipal pasó el trámite medioambiental y es una propuesta del equipo redactor para someter a la opinión de todos los vecinos de Verín. “A proposta cumpre a lei, tanto medioambientalmente como urbanisticamente. Unha proposta que será tratada con cada un dos interesados, pero as directrices son as mesmas de sempre, dende o 1998, con este non imos cambiar o plan de estrutura”, señaló Seoane.

Por su parte, Juan Manuel Jiménez, portavoz del PP de Verín, lamentó que el Gobierno municipal no constituyera una comisión de seguimiento formada por todos los grupos políticos, “como se fixo cos plans anteriores, e debido ao escurantismo e falla de transparencia na elaboración deste documento, o noso voto vai ser negativo”.  

En la sesión plenaria, el grupo de gobierno también llevó de urgencia un procedimiento extrajudicial de una factura de 18.150 euros que “se extrapapelou e quedou fora do recoñecemento do pleno anterior”, explicó Seoane. Esta factura se aprobó con los votos a favor del grupo de gobierno y los votos en contra del PP, quienes justificaron este voto porque “unha factura non ten que ser unha urxencia, xa que son innumerables as facturas que quedan por traer. Ademais ten un reparo de legalidade do interventor”, anotó Jiménez. 

Los populares también rogaron que se amplíe el horario de la Biblioteca Municipal. Diego Lourenzo le pidió a Jiménez que “faga vostede memoria, pois o mesmo que acontece agora, pasaba cando gobernaba vostede”, poniendo fin a un pleno más movido de lo que acostumbran. 

Te puede interesar