"Coñece Ourense"

Baltar: "Temos unha provincia para ensinar"

photo_camera Visita al Castillo de Monterrei. (Vídeo: C.C.).
Alumnos del IES Celso Emilio Ferreiro de Celanova viajaron hasta Monterrei para conocer su Castillo, dentro del programa “Coñece a túa provincia” de la Diputación de Ourense

Monterrei amaneció cubierto por niebla. Algo que no fue impedimento para que un grupo de alumnos del IES Celso Emilio Ferreiro de Celanova disfrutara del tesoro comarcal, el Castillo. Una visita promovida por el programa “Coñece a túa provincia” de la Diputación de Ourense. “Grazas á iniciativa, estes rapaces de 3º da ESO puideron coñecer este lugar, failles moita ilusión”, cuenta Ana Delgado, profesora de Historia en el instituto. 

“Consideramos que temos unha provincia para ensinar e cremos que a xente máis nova debe saber que ser de Ourense supón un orgullo especial”, apuntó Manuel Baltar, presidente de la Diputación, quien quiso recibir a los alumnos celanoveses en “esta magnífica postal ourensana”.  El presidente estuvo acompañado de José Luis Suárez, alcalde de Monterrei, quien aplaudió el proyecto y aseguró que “é un pracer ver a toda esta xente nova interesada no noso monumento”. 

Así, a través de “Coñece a túa provincia”, sobre medio centenar de jóvenes descubrieron de la mano de Roberto Blanco, guía turístico de la Vila de Monterrei, sus peculiaridades y secretos, además de visitar Verín. “É unha forma de poñer en valor o patrimonio cultural das vilas de Ourense”, explicó Adrián Novoa, coordinador del programa que dinamiza el territorio aunando a personas de diferentes localidades.

“A razón de ser deste programa é coñecer o que temos máis próximo, non se trata sempre de facer longas viaxes, senón de presumir de ser ourensán, trátase de Ourensanía”, remarcó el presidente, quien aboga por que los más jóvenes, “no seu momento, leven as rendas provinciais con orgullo”, visibilizando el poder de Ourense, un lugar, remarcó, tan merecedor de explorar como las ciudades de Nueva York, Londres o Madrid, con sus castillos, balnearios y tradiciones.

Te puede interesar