El Concello humanizará las calles con el fin de potenciar la 'Ruta do viño'

Oímbra reforma su casco viejo para atraer turistas

Oímbra acondicionará las calles de la 'Ruta do viño'. (Foto: XESÚS FARIÑAS)
Renovar el aspecto de las calles del casco histórico para mejorar la calidad de vida de sus vecinos y la de los turistas que visitan el Ayuntamiento de Oímbra es la razón de los trabajos de rehabilitación de la calle Muros y el pasaje del Tanque de la capitalidad.
El grupo de gobierno municipal que preside Alfonso Vilariño confirmaba ayer el inicio de los trabajos de acondicionamiento que permitirán la rehabilitación integral de sendos viales. 'Os traballos consisten no soterramento do tendido eléctrico, a renovación das canalizacións da rede de saneamento e abastecemento local, así como a remodelación da pavimentación, cun novo paseo que combina a pedra do pais e o cemento armado', describía el regidor 'popular'.

El proyecto cuenta con un presupuesto de 134.000 euros que será financiado en un 70% por la Consellería de Economía e Industria, mientras que el 30% restante correrá a cargo de fondos municipales. 'Facemos unha inversión importante co obxectivo de revitalizar e mellorar a imaxen do pobo nunha zona que recibe a moitos dos turistas que nos visitan guiados pola Ruta do Viño da Denominación de Orixe de Monterrei', reconocía Vilariño. No obstante, las calles objeto de restauración concentran 'unha boa parte das adegas, que en todo o térmo municipal superan as 120', apuntaba el regidor municipal, que recordó que 'aínda que a nosa fama ven polos pementos, o principal activo económico do concello segue a ser a viticultura'.


TRABAJOS COORDINADOS

Las obras, que tienen un plazo de ejecución de dos meses, 'estánse a acometer de xeito coordinado cos veciños da zona co obxectivo de interrumpir o mínimo os traballos da vendimia nos que están inmersos na actualidade', confirmaba el alcalde.

Te puede interesar