INTERNACIONALIZACIÓN
La experta vitivinícola Beth Willard descubre bodegas de la D.O. Monterrei
El Concello de Castrelo do Val aprobó en pleno -con los votos a favor del Partido Popular en la primera sesión, que tras conocer a fondo el documento se retractaron en el siguiente pleno al no estar de acuerdo con todos sus puntos- la ordenanza municipal reguladora del paso, tránsito y estancia del ganado en zona urbana. Un decreto que acabó causando la polémica en este municipio rural.
Los propios populares criticaron, tras el pleno, la gestión del grupo de gobierno: “Teñen unha loita interna, de abanderar aquelo de “Concello de Castrelo naturalmente” a sacar unha ordenanza reguladora de gando, a que oprime e desprecia os poucos gandeiros que quedan no municipio”. La oposición no está de acuerdo con que los propietarios deban limpiar las vías públicas por donde pasan con el ganado, pudiendo suponer una multa.
Por su parte, Vicente Gómez, alcalde de Castrelo, apunta que “non entendo esta crítica, porque eles no pleno votaron a favor, pero resulta que cambiaron de parecer e din que agora se arrepinten porque non o entenderon ben”. Ahora, con una alegación de un particular sobre el coste de la multa, el regidor municipal explica que “a multa non é como pensan de 750 euros, senón que pode chegar a ser de ata 750 euros, pero a nosa intención non é sancionar”.
La elaboración de esta ordenanza versa en tener un reglamento al que “botar a man -añade Gómez- e tela aí por se a precisamos nalgún momento, non ten intención de prexudicar aos nosos gandeiros”. Y es que “se temos que destinar os recursos que temos a limpar as vías públicas mañá e tarde pola suciedade que deixan, non podemos facer outra cousa”, explica Vicente Gómez, quien defiende que hay que tener unas normas para el tránsito de ganado en el rural -no ocupar toda la carretera, ir acompañados de las personas que dicte la ley o colaborar en la limpieza de excrementos, entre otras-.
Desde el Concello de Castrelo do Val remarcan que su intención no es vigilar, sino la colaboración, sin necesidad de llegar a multas de 750 euros. “Os veciños tamén teñen que entender que se adicamos os recursos todos os días a limpar isto, non chegamos, e ademais o final págao o cidadán, só pedimos algo de cooperación para o ben de todos”, concluye el alcalde.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
INTERNACIONALIZACIÓN
La experta vitivinícola Beth Willard descubre bodegas de la D.O. Monterrei
RECORRIDO POR BODEGAS
Expertos vitivinícolas europeos descubren el territorio de la D.O. Monterrei
VISITA AO XACEMENTO
Os últimos achados do Castelo de Lobarzán, ao descuberto
EVENTO VITIVINÍCOLA
La D.O. Monterrei muestra sus vinos y teje sinergias en Tenerife
Lo último