El barrio carballiñés de A Uceira dispondrá de un moderno paseo hasta la N-541

La ejecución del proyecto de mejora de la avenida de Compostela, que une los barrios carballiñeses de A Uceira y Catro Camiños antes de enlazar con la N-541, ha sido adjudicada a Construcciones Alea por la Consellería de Política Territorial. Según explicó el alcalde de Carballiño, Carlos Montes, ’a financiación das obras corresponde integramente á consellería, cunha inversión de 850.000 euros, e estarán rematadas no prazo máximo de oito meses’.
Las previsiones del Concello carballiñés apuntan a que los trabajos comiencen en el plazo de un mes, a mediados de diciembre. El proyecto contempla la construcción de 3.200 metros de aceras (divididos en dos tramos de 1.600 metros) y la instalación de 114 farolas; además de la reposición de las redes de abastecimiento, saneamiento y pluviales en todo el recorrido. Carlos Montes recordó que ’hai 12 anos que viñamos presentando e reclamando da Xunta este acondicionamento, pero tivo que ser o novo Goberno galego quen de comprometerse a apoialo’.

Acondicionamiento

El regidor carballiñés añadió que ’esta travesía dende A Uceira é unha das principais entradas ó casco urbán da nosa vila dende os municipios do entorno de Cea e incluso para os automobilistas que veñen de Santiago’. Montes citó que ’esta obra, que levábamos no noso programa electoral, é a segunda que financia Política Territorial tras acometer o asfaltado das rúas do tramo urbán da antiga N-541, e agora temos pendente o acondicionamento da vella estrada a Ribadavia ata Partovia, e o asfaltado da rúa Ourense dende A Fontela’.


Te puede interesar